208

Το Yangwang U9 ξεπέρασε τους 3.000 ίππους

yangwang u9

Η Yangwang, η premium εταιρεία της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας BYD, κατοχύρωσε πρόσφατα δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για μια νέα έκδοση του ηλεκτρικού της μοντέλου U9.

Το βασικό χαρακτηριστικό που θα την κάνει να ξεχωρίζει κυρίως, είναι η συνολική ιπποδύναμη των τεσσάρων κινητήρων που ξεπερνά τους 3.000 ίππους! Πράγμα που έχει κάνει τον επικεφαλής της Bugatti, Mate Rimac… να αμφιβάλει. Σύμφωνα με τον ίδιο, ένα τέτοιο νούμερο είναι απίθανο να λειτουργήσει στην πράξη. Και το εξηγεί κιόλας.

Ο εμπνευστής του hypercar Rimac Nevera, το οποίο έχει καταρρίψει δεκάδες παγκόσμια ρεκόρ, θεωρεί πως ναι μεν οι ηλεκτροκινητήρες του εν λόγω αυτοκινήτου μπορούν να παράξουν την ανακοινωμένη ισχύ, όμως η μπαταρία λιθίου-φωσφορικού σιδήρου (LFP) των 80 kWh, δεν θα καταφέρει να τους τροφοδοτήσει με ενέργεια ούτε για 1 δευτερόλεπτο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
yangwang u9 c

Επισημαίνει μάλιστα πως αρκετά κινεζικά μοντέλα χρησιμοποιούν μπαταρίες τεχνολογίας LFP, αλλά καμία από αυτές δεν θα μπορέσει να δουλέψει με τέσσερις κινητήρες 755 ίππων υπό πλήρη ισχύ. Επιπλέον, πιστεύει πως ούτε τα ελαστικά θα είναι σε θέση να ανταπεξέλθουν σε τόση πολλή δύναμη.

Ο Rimac λέει ότι και το Nevera R, ενδεχομένως έχει την ικανότητα να ξεπεράσει τους 2.107 ίππους, αλλά με την προϋπόθεση ότι όλα τα εξαρτήματα θα ενισχυθούν. Βέβαια ακόμα και χωρίς τις βελτιώσεις, τα ελαστικά αποτελούν εμπόδιο μέχρι την ταχύτητα των 160 χλμ./ώρα.

Το περασμένο φθινόπωρο, το Yangwang U9 έπιασε 391,94 χλμ./ώρα στην πίστα Papenburg, 17 χλμ./ώρα περισσότερα σε σχέση με το προηγούμενό τους επίτευγμα. Ωστόσο για το συγκεκριμένο νούμερο, επιστρατεύθηκε ένα τροποποιημένο μοντέλο και όχι το κανονικό, έχοντας βελτιωμένη αεροδυναμική, ελαφρύτερες ζάντες και διαφορετικές ρυθμίσεις στο λογισμικό.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ