
Λανσαρίστηκε και επίσημα η ναυαρχίδα της YangWang, της εταιρείας που βρίσκεται υπό τη διεύθυνση της BYD. Το επιμηκυμένο U8L, είχε παρουσιαστεί προηγουμένως στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου.
Κατ' αρχήν, όπως υποδηλώνει και το «L» στην ονομασία του μοντέλου, είναι ξεκάθαρο πως αναφερόμαστε σε ένα μεγαλύτερο αυτοκίνητο, συγκριτικά με το απλό U8. Όμως εκτός από τις αλλαγές στις διαστάσεις υπάρχουν επεμβάσεις και στα βασικά του χαρακτηριστικά. Αλλά ας ξεκινήσουμε από το μήκος που ανέρχεται στα 3.720 χλστ. και το αυξημένο μεταξόνιο κατά 200 χλστ.

Οι βλέψεις της φίρμας είναι το κινεζικό SUV, να ανταγωνιστεί τις κορυφαίες του είδους Bentley Bentayga και Rolls-Royce Cullinan. Και όχι μόνο του μεγέθους του ή των επιδόσεών του, αλλά και εξαιτίας των τεχνολογιών που φέρει, όπως για παράδειγμα το αυτόνομο σύστημα DiPilot600 (θα βοηθά τους οδηγούς σε αυτοκινητόδρομους και αστικές περιοχές), το οποίο ενσωματώνει τρεις αισθητήρες LiDAR. Το νέο U8L θα διαθέτει επίσης κεραμικά φρένα και υδραυλική ανάρτηση Disus-P.
BUY NOW
Στο εσωτερικό, η διάταξη των καθισμάτων θα είναι 2+2+2, ενώ στις δύο πρώτες σειρές θα προσφέρονται λειτουργίες θέρμανσης, ψύξης και μασάζ. Ο εξοπλισμός θα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ψηφιακό πίνακα οργάνων 23,6 ιντσών και μία οθόνη για το σύστημα ψυχαγωγίας 12,8 ιντσών. Ο συνοδηγός θα έχει στη διάθεσή του ακόμα μια οθόνη.

Μηχανικά, το U8L θα εξοπλίζεται με έναν 4κύλινδρο 2λιτρο υπερτροφοδοτούενο κινητήρα (για επέκταση αυτονομίας) που συνδυάζεται με 4 ηλεκτροκινητήρες και μια μπαταρία 49,05 kWh. Η απόδοση φτάνει τους 1.180 ίππους (μεγαλύτερη ισχύς ακόμα και από εκείνη της Bugatti Veyron) και η ροπή τα 1.280 Nm.
Προς το παρόν δεν έχει καταστεί σαφές εάν το YangWang U8L, κυκλοφορήσει στην Ευρώπη. Πάντως στην Κίνα είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελία, έναντι 150.000 ευρώ περίπου.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ