Xiaomi SU7: Για δεύτερη διαδοχική χρονιά πρώτο στην ικανοποίηση πελατών στην Κίνα

Xiaomi SU7

Η Xiaomi πανηγυρίζει μια ακόμη σημαντική διάκριση στην κινεζική αγορά, μια πρωτιά του SU7 που αποτυπώνει την υψηλή ικανοποίηση των κατόχων του σε τομείς όπως η απόδοση, η αξιοπιστία και οι υπηρεσίες υποστήριξης.

Συγκεκριμένα, το SU7 κατέκτησε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά την κορυφή του Δείκτη Ικανοποίησης Χρηστών Νέων Ενεργειακών Οχημάτων (NEV-CACSI) για το 2025, όπως ανακοινώθηκε στο Πεκίνο από την China Quality Association.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η συνολική βαθμολογία του κλάδου απέσπασε 80/100 βαθμούς -μία μονάδα πάνω από πέρυσι- δείχνοντας μικρή αλλά σταθερή βελτίωση στην αντιλαμβανόμενη ποιότητα και αξία από τους κατόχους ηλεκτρικών και υβριδικών μοντέλων.

Η έρευνα αξιολόγησε τα αυτοκίνητα σε πέντε βασικούς τομείς: συνολική ικανοποίηση, ποιότητα και αξιοπιστία, απόδοση και σχεδίαση, after-sales υποστήριξη και εμπειρία αγοράς. Για το 2025 συμπεριλήφθηκαν 162 δημοφιλή μοντέλα από 55 μάρκες και 40 κατασκευαστές, με 25.303 έγκυρες απαντήσεις από 128 πόλεις, καλύπτοντας όλες τις μεγάλες γεωγραφικές ζώνες της Κίνας.

Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι εγχώριες εταιρείες EV βρίσκονται πλέον στο ίδιο επίπεδο ικανοποίησης με τις κοινοπραξίες, καταγράφοντας μάλιστα λιγότερες δυσλειτουργίες ανά 100 οχήματα - ιδιαίτερα στα συστήματα έξυπνης καμπίνας.

Ωστόσο, η έρευνα ανέδειξε και ανησυχητικές τάσεις. Οι βλάβες ανά 100 οχήματα αυξήθηκαν σε 109, δηλαδή 18 περισσότερες από το 2024. Τα συστήματα έξυπνης καμπίνας συγκέντρωσαν 31 αναφορές βλαβών, τα προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού 22 και τα στοιχεία εσωτερικού 12, αντιπροσωπεύοντας συνολικά το 60% των προβλημάτων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παρόλα αυτά, η ικανοποίηση για την αξιοπιστία ανέβηκε στους 80,8 βαθμούς και για την απόδοση-σχεδίαση στους 81,1, δείχνοντας ότι οι χρήστες δίνουν μεγαλύτερη βαρύτητα στην απόδοση, την άνεση και τη συνολική εμπειρία οδήγησης, ενώ μειώθηκε το ενδιαφέρον για το κόστος συντήρησης ή την εμφάνιση.

Το Xiaomi SU7 αναδείχθηκε πρώτο -ισοβαθμώντας στην κορυφή- στην κατηγορία των αμιγώς ηλεκτρικών μεσαίων-μεγάλων sedan. Το μοντέλο, που λανσαρίστηκε τον Μάρτιο του 2024 ως το πρώτο EV της Xiaomi Auto, κατασκευάζεται στο Πεκίνο και βασίζεται στην αρχιτεκτονική «Modena» των 800 Volt, προσφέροντας πληθώρα επιλογών σε μπαταρίες και κινητήρες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η βασική έκδοση Rear Drive Standard Long Range διαθέτει μπαταρία 73,6 kWh, ισχύ 299 ίππων, επιτάχυνση 0-100 km/h σε 5,3'' και αυτονομία 700 km κατά CLTC. Ακολουθούν η έκδοση Pro με 94,3 kWh και 830 km αυτονομία, η Max με τετρακίνηση, 101 kWh και 664 ίππους, καθώς και η εκρηκτική Ultra με τρεις ηλεκτροκινητήρες, 1.526 ίππους και επιτάχυνση 0-100 km/h σε μόλις 2,1 δευτερόλεπτα.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ