Volvo: Το εσωτερικό των μοντέλων θα είναι πλήρως ανακυκλώσιμο

volvo recharge concept

Με τo Concept Recharge, η Volvo Cars παρουσιάζει τα βήματα που θα κάνει σε όλα τα πεδία της ανάπτυξης ενός αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου προκειμένου να ελαττώσει το αποτύπωμα άνθρακα.

Έως το 2030, η εταιρεία σχεδιάζει να διαθέτει μόνο αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ενώ έως το 2040 στοχεύει να έχει γίνει μία κλιματικά ουδέτερη και κυκλική επιχείρηση. Η Volvo Cars είναι σε θέση να κάνει άλματα για να μειώσει το αποτύπωμα άνθρακα, καταρχάς σε ό,τι αφορά το ίδιο το αυτοκίνητο. Μεταξύ άλλων μέτρων, ο στόχος αυτός θα πραγματοποιηθεί με τη χρήση βιώσιμων υλικών στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, ελαστικών από ανακυκλωμένα και ανανεώσιμα υλικά, αλλά και μέσω βελτίωσης της αεροδυναμικής.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
volvo

Συνδυάζοντας αυτά τα βήματα με τη χρήση καθαρής ενέργειας σε όλο το εύρος μιας αλυσίδας εφοδιασμού απαλλαγμένης από άνθρακα, στη διαδικασία παραγωγής και στη χρήση του αυτοκινήτου, η Volvo Cars πιστεύει ότι μπορεί να μειώσει κατά 80% την επίπτωση του CO2 σε όλο τον κύκλο ζωής του αυτοκινήτου, σε σύγκριση με την αντίστοιχη επίπτωση ενός Volvo XC60 του 2018. Το επίτευγμα θα πραγματοποιηθεί χωρίς απώλεια στα premium ποιοτικά στοιχεία για τα οποία φημίζονται τα μοντέλα Volvo. Μεταφρασμένο σε αριθμούς, αυτό σημαίνει ότι το αποτύπωμα CO2 του Concept Recharge σε ολόκληρο τον κύκλο ζωής του θα ήταν μικρότερο από 10 τόνους, εφόσον η φόρτιση του γινόταν αποκλειστικά με τη χρήση ανανεώσιμης ενέργειας.

Η εσωτερική σχεδίαση περιλαμβάνει πολλά βιώσιμα υλικά, φυσικά και ανακυκλωμένα – όπως σουηδικό μαλλί με υπεύθυνη προέλευση, υφάσματα που δημιουργούνται με περιβαλλοντικά υπεύθυνο τρόπο και ελαφρά συνθετικά υλικά που προέρχονται από φυσικές πηγές. Το σουηδικό μαλλί υπεύθυνης προέλευσης μετασχηματίζεται σε πλήρως φυσικό ύφασμα που αναπνέει και είναι απαλλαγμένο από πρόσθετα. Αυτό το ζεστό και απαλό υλικό χρησιμοποιείται στις πλάτες των καθισμάτων και στο επάνω μέρος του πίνακα οργάνων. Το δάπεδο και το κάτω μέρος των θυρών καλύπτεται από μία παχιά, 100% μάλλινη μοκέτα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα μαξιλάρια των καθισμάτων και τα σημεία αφής στις πόρτες φτιάχνονται από υλικό με περιβαλλοντικά υπεύθυνη προέλευση που περιέχει ίνες Tencel™ από κυτταρίνη. Αυτό το ύφασμα έχει μεγάλη αντοχή στο χρόνο και απαλή αίσθηση στο δέρμα. Χρησιμοποιώντας ίνες Tencel, οι οποίες παράγονται μέσω μίας διαδικασίας που πετυχαίνει υψηλή εξοικονόμηση σε νερό και ενέργεια, οι σχεδιαστές της Volvo μπορούν να ελαττώσουν τη χρήση των πλαστικών στα τμήματα του εσωτερικού. Στο πίσω μέρος των καθισμάτων και στα προσκέφαλα, καθώς και σε τμήματα του τιμονιού, χρησιμοποιείται Nordico, ένα νέο υλικό που δημιουργήθηκε από τη Volvo Cars. Είναι μαλακό υλικό από συστατικά βιολογικής βάσης και ανακυκλωμένα, τα οποία προέρχονται από βιώσιμα δάση στη Σουηδία και τη Φιλανδία, και έχουν ένα αποτύπωμα CO2 που είναι 74% χαμηλότερο σε σχέση με αυτό του δέρματος.

volvo

Στο εξωτερικό του αμαξώματος, ο εμπρός και ο πίσω προφυλακτήρας, όπως και τα πλευρικά μαρσπιέ αποτελούνται επίσης από συνθετικό λινάρι. Η χρήση του συγκεκριμένου υλικού με αυτό τον τρόπο τόσο στο εσωτερικό όσο και στα εξωτερικά τμήματα έχει ως αποτέλεσμα τη σημαντική μείωση των πλαστικών που χρησιμοποιούνται. Καθώς ο κινητήρας εσωτερικής καύσης παραχωρεί τη θέση του στο αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, τα ελαστικά παίζουν έναν ακόμη πιο σημαντικό ρόλο. Όχι μόνο είναι κρίσιμα για την ασφάλεια, αλλά συνεισφέρουν ιδιαίτερα στην αυτονομία που παρέχει η μπαταρία στο όχημα. Αυτό σημαίνει ότι τα ελαστικά για ηλεκτρικά οχήματα πρέπει πάντοτε να είναι προτεραιότητα στην τεχνολογική εξέλιξη.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ