Το μικροσκοπικό τροχόσπιτο που το σέρνει μια… vespa

vespa

Με μήκος δύο μέτρων, βάρος 80 κιλών και με δυνατότητα να μπορεί να ταξιδέψει μέχρι την ταχύτητα των 65 χλμ./ώρα, το «δάκρυ» διαθέτει όλα όσα χρειάζεται κανείς για ανέμελες διακοπές τύπου camping.

Η ιδέα ανήκει σε ένα 50χρονο δάσκαλο από την Arizona, ο οποίος ονομάζεται Thomas Burick. Ο τελευταίος, όπως διακρίνεται και από τις φωτογραφίες, συνδύασε μια Piaggio Vespa 150 cc του 1962, που διατηρεί ακόμα δίχρονο κινητήρα, με ένα μικροσκοπικό τροχόσπιτο ιδιοκατασκευής.

vespa b
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Χρησιμοποιώντας τις κατάλληλες οδηγίες του καναλιού «The L Wood by Lucy» τουYouTube, κατάφερε να στήσει αρχικά το δάπεδο με το πλαίσιο. Έπειτα τοποθετήθηκαν τα ad hoc πλαϊνά panels. Να αναφέρουμε πως έμπνευση για το «δάκρυ», υπήρξε το αρχικό ξύλινο μοντέλο του 1947.

Στο σύγχρονο όμως χρησιμοποιήθηκαν πολυστυρένιο και fiberglass, ενώ τα στρογγυλεμένα παράθυρα είναι από plexiglass εξ ου και τα 80 κιλά μόλις. Η πρόσβαση στο εσωτερικό γίνεται από το πίσω μέρος. Εν τω μεταξύ, αν και δεν μπορείς να σταθείς όρθιος, μόλις μπεις μέσα και σκύψεις κάθεσαι άνετα στον καναπέ-κρεβάτι, που σου επιτρέπει να κοιμηθείς κιόλας.

vespa c

Μια πλήρως εξοπλισμένη μίνι κουζίνα με τα βασικά ενός σερβίτσιου που λειτουργεί με υγραέριο, νεροχύτης, πρίζες, ράφια, ένα μικρό ντουλάπι και διάφορες θήκες για μικροαντικείμενα, θα κάνουν τη ζωή του ταξιδευτή ιδιαίτερα ευχάριστη. Μόλις εντοπιστεί η κατάλληλη θέση στάθμευσης, το τροχόσπιτο αποκολλάται από την vespa και στηρίζεται μόνο του σταθερά, στις δικές του βάσεις.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αυτή την στιγμή, το συγκεκριμένο μοντέλο είναι ένα και μοναδικό, ωστόσο ανάλογα με το ενδιαφέρον που θα δείξει ο κόσμος κανείς δεν αποκλείει να μπει στην παραγωγή, έστω και για περιορισμένο αριθμό κομματιών. Το κόστος για το εικονιζόμενο ανήλθε στα 1.500 ευρώ περίπου.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ