Η Toyota μεταμορφώνει το νέο Prius με την έκδοση Gazoo Racing

Toyota Prius GR Parts

Με την επερχόμενη έκδοση Prius GRMN Performance, το σύμβολο της υβριδικής τεχνολογίας και οικονομίας της Toyota δέχεται και αυτό το σπορτίφ «βάπτισμα του πυρός» από το παρακλάδι της Gazoo Racing.

Σύμφωνα με πληροφορίες από την Ιαπωνία, αυτό θα είναι το πλέον ισχυρό και αποδοτικό Prius στην ένδοξη και μακρόχρονη ιστορία του πρώτου υβριδικού αυτοκινήτου μαζικής παραγωγής - ενώ, παράλληλα, θα διαθέτει και μια σειρά ενισχύσεων της οδικής του συμπεριφοράς.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Άλλωστε, από το σχεδιασμό και μόνο της νέας γενιάς του, το νέο Prius έδειξε ότι περνάει σε μια νέα εποχή σπορ αισθητικής. Κι αυτός ο σπορτίφ προσανατολισμός, όπως φαίνεται, δεν θα περιοριστεί μόνο στο design, μιας και για πρώτη φορά το ιαπωνικό αυτοκίνητο θα δεχθεί το «άγγιγμα» της GR. Μετά, βεβαίως, από το εκείνο της αμερικανικής TRD, που το εμπλούτισε με τα αξεσουάρ των GR Parts.

Η παρουσίαση του Prius GRMN Performance αναμένεται προς το τέλος του 2023, μέχρι -το αργότερο- την Άνοιξη του 2024. Αξίζει να σημειώσουμε ότι ο προσδιορισμός GRMN είναι ανώτερος των εκδόσεων GR που έχουν τα Yaris, Corolla (αλλά και τα έτσι κι αλλιώς sportscars GR 86 και Supra).

Αυτό σημαίνει ότι οι αλλαγές του δεν θα είναι μόνο αισθητικές ή επιφανειακές, αλλά θα περιλαμβάνουν και ενισχύσεις του δαπέδου GA-C που μοιράζεται με την GR Corolla. Παράλληλα, θα έχει σπορ ανάρτηση, ενισχυμένα φρένα, και βέβαια το σπορτιφ εξοπλισμό εξωτερικά και εσωτερικά που έχει κάθε μοντέλο της Gazoo Racing.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Προς το παρόν δεν είναι γνωστές οι τροποποιήσεις που θα κάνει η Toyota στο υβριδικό σύστημα κίνησης του Prius GRMN Performance. Θα έχουν ως βάση της plug-in hybrid έκδοση με τον δίλιτρο τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης κύκλου Atkinson. Οι βελτιώσεις αυτές, πάντως, μπορεί να το φέρουν στα «χωρικά ύδατα» του Subaru WRX.

Από την άλλη, υπάρχει και το ενδεχόμενο να αποκτήσει τον τρικύλινδρο κινητήρα 1.6 Turbo της GR Corolla - αν και κάτι τέτοιο θα εκτόξευε το κόστος εξέλιξης, μιας και το μοτέρ αυτό δεν έχει συνδεθεί ακόμα και κάποιο υβριδικό σύστημα. Σε κάθε περίπτωση, όλα θα αποκαλυφθούν προς το τέλος του 2023, με την ελπίδα ότι αυτό το δημιούργημα της GR θα το δούμε και στην Ευρώπη - σε αντίθεση με τη GR Corolla.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ