Αντίο λέει η BMW σε ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα εμβλήματα της , καθώς η γερμανική φίρμα αποφάσισε να αποσύρει οριστικά την υπογραφή «Competition» από τα πιο σπορ μοντέλα της.
Το χαρακτηριστικό αυτό σήμα, που για χρόνια συνόδευε τις πιο ισχυρές εκδόσεις της βαυαρικής μάρκας, περνά πλέον στην ιστορία, σηματοδοτώντας μια νέα εποχή για το τμήμα BMW M, με την εταιρεία να αλλάζει τελικά στρατηγική.
Όπως αποκάλυψε ο CEO του αγωνιστικού τμήματος της μάρκας, Frank van Meel, η κατάργηση της ονομασίας «Competition» δεν είναι τυχαία, αλλά αποτέλεσμα μιας φυσικής εξέλιξης.
BUY NOW
Ο ίδιος εξήγησε ότι η ύπαρξη δύο διακριτών εκδόσεων – μιας βασικής και μιας πιο δυναμικής Competition – είχε νόημα στο παρελθόν, καθώς ακολουθούσε το μοντέλο δύο σταδίων που υιοθετούσαν πολλές μάρκες υψηλών επιδόσεων.
Στην πράξη όμως, τα τελευταία χρόνια, σχεδόν το 80% των πελατών της BMW M επέλεγε εξαρχής την έκδοση Competition, καθιστώντας την ουσιαστικά το στάνταρ προϊόν της γκάμας. Έτσι, η BMW αποφάσισε να ενσωματώσει τις προδιαγραφές αυτής της έκδοσης στα βασικά μοντέλα της, καταργώντας τον επιπλέον χαρακτηρισμό.
Το παράδειγμα της BMW M2 είναι χαρακτηριστικό, αφού το σημερινό μοντέλο αποδίδει 480 ίππους, υπερβαίνοντας την ισχύ της προηγούμενης M2 Competition, γεγονός που αποδεικνύει ότι οι «απλές» εκδόσεις έχουν πλέον φτάσει στα επίπεδα των κορυφαίων επιδόσεων του παρελθόντος.
Η αλλαγή αυτή, ωστόσο, δεν σημαίνει ότι η BMW M εγκαταλείπει τη διαφοροποίηση των εκδόσεών της. Αντίθετα, εισάγει μια νέα, πιο καθαρή ιεραρχία επιδόσεων με τρεις βαθμίδες.
Πιο συγκεκριμένα, από εδώ και πέρα θα προσφέρει τη βασική M, που εκφράζει την αυθεντική οδηγική φιλοσοφία της μάρκας, την M CS, μια πιο ελαφριά και «καθαρόαιμη» έκδοση για τους φανατικούς της οδήγησης, και την κορυφαία M CSL, που θα αποτελεί συλλεκτικό μοντέλο με αγωνιστικά χαρακτηριστικά.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ