Αυτές είναι όλες οι πρεμιέρες της BMW για το 2026

BMW Vision Neue Klasse Concept

Η προϊοντική επίθεση των Βαυαρών περιλαμβάνει το σεντάν i3, τη νέα Σειρά 3, την ανανεωμένη Σειρά 7, την αναβίωση της ALPINA B7 και το ολοκαίνουριο X5.

Αυτά αποτελούν μόνο ένα κομμάτι αυτού του φιλόδοξου πλάνου της BMW, η οποία περνάει σταδιακά στο αναγεννημένο χαρτοφυλάκιο Neue Klasse και έως το τέλος του 2027, στοχεύει σε 40 πρεμιέρες. Πάμε να δούμε αυτές του 2026!

BMW i3 NA0
Το i3 επιστρέφει, αλλά όχι ως εκκεντρικό αστικό hatchback αλλά ως σεντάν. Αν και η BMW διαθέτει ήδη στην Κίνα ένα σεντάν μακρύτερου μεταξονίου βασισμένο στην πλατφόρμα CLAR, το επερχόμενο μοντέλο θα είναι εντελώς νέο. Ουσιαστικά θα πρόκειται για μια σεντάν εκδοχή του πρόσφατου iX3 NA5, με εσωτερικό κωδικό NA0. Χάρη στο χαμηλότερο και πιο αεροδυναμικό αμάξωμα, η αποδοτικότητα αναμένεται να βελτιωθεί ακόμη περισσότερο. Το iX3 έχει αυτονομία έως 805 χιλιόμετρα (βάσει κύκλους WLTP) αλλά το χαμηλότερο σεντάν αναμένεται να ξεπεράσει αυτά τα νούμερα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όπως και το SUV, το i3 θα λανσαριστεί ως 50 xDrive, με δύο ηλεκτροκινητήρες που θα αποδίδουν 463 ίππους και 645 Nm ροπής. Δεδομένου ότι το iX3 επιταχύνει 0–100 χλμ./ώρα σε 4,9 δευτερόλεπτα, το σεντάν ίσως κατεβάσει τον χρόνο σε 4,7 ή 4,8 δεύτερα. Η τελική ταχύτητα αναμένεται να παραμείνει κοντά στα 210 χλμ./ώρα.

Σχεδιαστικά, ενώ το iX3 έχει τα γνωστά, κάθετα «νεφρά» στη μάσκα, το i3 θα υιοθετεί οριζόντιο σχέδιο που μοιάζει να ενώνεται με τα εμπρός φώτα. Στο εσωτερικό, αναμένεται να δούμε το BMW Panoramic Vision.

Η επίσημη παρουσίαση αναμένεται την προσεχή Άνοιξη ενώ η παραγωγή του μοντέλου θα ξεκινήσει στο εργοστάσιο του Μονάχου, τον Ιούλιο του 2026.

Σειρά 3 G50
Η Σειρά 3 θα γιορτάσει μισό αιώνα ζωής, μπαίνοντας στην όγδοη γενιά της. Έχει συλληφθεί από το φωτογραφικό φακό να κάνει δοκιμές και τα πρωτότυπα που εντοπίστηκαν, θύμιζαν τα αντίστοιχα του i3. Ωστόσο πρόκειται για μοντέλα που δεν βασίζονται στην ίδια πλατφόρμα, αφού η νέα Σειρά 3 (με κωδική ονομασία G50) διατηρεί την πλατφόρμα CLAR, πράγμα που σημαίνει πως κρατά το μακρύτερο εμπρός τμήμα, ώστε να χωρά θερμικούς κινητήρες. Δίπλα στους γνώριμους τετρακύλινδρους βενζίνης και πετρελαίου, θα συνεχίζει να υπάρχει και ο εξακύλινδρος εν σειρά. Η έκδοση M Performance, με νέο όνομα M350, θα αποδίδει περίπου 417 ίππους (έναντι 374 σήμερα στο M340i). Η πίσω κίνηση ίσως δεν επιστρέψει, καθώς η BMW ενδέχεται να διαθέτει την M350 μόνο με xDrive. Εξαιρετικά δύσκολο είναι να δούμε και diesel έκδοση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στην καμπίνα, οι ομοιότητες με τα i3 και iX3 θα είναι πολλές, με Panoramic Vision και με κεντρική οθόνη 17,9 ιντσών. Αυτά που μάλλον θα λείψουν στους περισσότερους, θα είναι ο περιστροφικός επιλογέας iDrive και τα περισσότερα φυσικά κουμπιά που καταργούνται για χάρη του μινιμαλισμού.

Η παραγωγή της νέας Σειράς 3 θα ξεκινήσει τον Νοέμβριο του 2026, με την πρεμιέρα να έρχεται το καλοκαίρι. Η επόμενη M3 (G84) αναμένεται να μπει στην παραγωγή τον Ιούλιο του 2028.

Σειρά 7 G70 LCI
Το 2026 θα είναι η χρονιά ανανέωσης και για τη Σειρά 7, όμως δεν αφορά νέα γενιά, θα είναι facelift (Life Cycle Impulse - LCI). Οι έως τώρα κατασκοπευτικές φωτογραφίες δείχνουν ότι η τεράστια μάσκα και τα χωριστά φώτα θα παραμείνουν. Περιμένουμε διακριτικές επιρροές από τη Neue Klasse, αλλά όχι ριζικό επανασχεδιασμό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο εσωτερικό, το ταμπλό θα ανασχεδιαστεί πλήρως για να ενσωματώσει το νέο iDrive. Όπως και στη Σειρά 3, ο περιστροφικός επιλογέας θα καταργηθεί για χάρη ενός πιο απλοποιημένου layout. Θα υπάρχει το Panoramic Vision, ενώ ίσως προστεθεί και προαιρετική οθόνη συνοδηγού. Η παραγωγή του facelift αναμένεται να ξεκινήσει τον Ιούλιο του 2026.

ALPINA Σειρά 7 G72
Μαζί με την ανανεωμένη Σειρά 7, θα επιστρέψει και η ALPINA B7, πιθανότατα με νέο όνομα. Η γκάμα θα περιλαμβάνει 740 xDrive, 760 xDrive και i7 70 xDrive — δηλαδή θα έχουμε και αμιγώς ηλεκτρική ALPINA.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο κωδικός του μοντέλου θα είναι G72 κι όχι G70, πράγμα που μαρτυρά εκτεταμένες αναβαθμίσεις σε σχέση με τα «παραδοσιακά» μοντέλα της BMW. Περιμένουμε αλλαγές στον τομέα της σχεδίασης και πολυτελή υλικά στο εσωτερικό, που θα τοποθετήσουν τα μοντέλο που ίσως δούμε και πριν αλλάξει το έτος, ανάμεσα στη Σειρά 7 και το Rolls-Royce Ghost.

X5 G65
Τα SUV εξακολουθούν να βασιλεύουν, γι’ αυτό και ήταν αναμενόμενο να ανανεωθεί και η X5. Στην πέμπτη πλέον γενιά, με κωδικό G65, θα αποκαλυφθεί μέσα στο 2025 ενώ η παραγωγή της αναμένεται να ξεκινήσει το καλοκαίρι του 2026.

Θα φέρει εξακύλινδρους βενζίνης και πετρελαίου στις εκδόσεις 40 xDrive και 40d xDrive. Αργότερα η γκάμα θα επεκταθεί με plug-in hybrid επιλογή, εκδόσεις με V8 κινητήρες, ένα αμιγώς ηλεκτρικό iX5, καθώς και μια υδρογονοκίνητη έκδοση που αναμένεται το 2028. Μια υψηλών επιδόσεων εκδοχή X5 M προβλέπεται επίσης προς το τέλος της δεκαετίας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι έως τώρα κατασκοπευτικές φωτογραφίες αποκαλύπτουν ότι η νέα X5 θα υιοθετήσει τη σχεδιαστική γλώσσα Neue Klasse, πλαισιωμένη από ένα εσωτερικό με έμφαση στην τεχνολογία, παρόμοιο με εκείνο του iX3. Ο παραδοσιακός πίνακας οργάνων σταδιακά καταργείται, αντικαθίσταται από το σύστημα Panoramic Vision και μια προαιρετική τρισδιάστατη head-up οθόνη.

M2 xDrive G87
Οι «ανήσυχοι» λάτρεις της BMW περιμένουν πως και πως την αναβάθμιση της M2. Μία αναβάθμιση που δεν θα περιοριστεί στο αισθητικό μέρος αφού για π0ρώτη φορά, το compact κουπέ πιθανότατα θα αποκτήσει xDrive, πιθανώς διαθέσιμο μόνο με αυτόματο κιβώτιο. Αναμένονται 469 ίπποι και τουλάχιστον 600 Nm ροπής από τον γνώριμο εξακύλινδρο εν σειρά 3.0 λίτρων με διπλό turbo.

Η τετρακίνητη M2 θα συνυπάρχει με την πισωκίνητη έκδοση, όπως συμβαίνει και με τις M3 και M4, που διατίθενται με ή χωρίς xDrive. Η πρώτη M2 με τετρακίνηση θα μπορούσε να βγει από τη γραμμή παραγωγής τον Αύγουστο του 2026.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

M2 Track Package G87
Η BMW θα παρουσιάσει επίσης ένα νέο Track Package για την M2. Αυτό θα αφορά αισθητικές πινελιές M Performance και πιθανόν κάποιες μικρές μηχανικές βελτιώσεις. Η M2 με Track Package θα παραμένει νόμιμη για χρήση σε δημόσιους δρόμους, αλλά δεν είναι σαφές αν οι αναβαθμίσεις θα διατίθενται ως retrofit για υφιστάμενα οχήματα. Δεν έχει επιβεβαιωθεί μείωση βάρους, αλλά είναι πιθανή η αύξηση ισχύος, καθώς η M2 CS ήδη αποδίδει 523 ίππους.

Τέλος, δεν αποκλείεται να δούμε ακόμη ένα ειδικά κατασκευασμένο μοντέλο στο ετήσιο ραντεβού του Concorso d’Eleganza Villa d’Este. Μετά τα Skytop και Speedtop, που εξαντλήθηκαν αμέσως, οι προσδοκίες είναι υψηλές για ένα ακόμη ξεχωριστό project με αστρονομική τιμή.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ