Τιμή... χάρισμα για τα Volkswagen ID.3 και ID.4 στην Κίνα -Από 16.000 ευρώ

Volkswagen ID.4 X China

Η εταιρεία του Wolfsburg, χάρη στη συνέργειά της με τη FAW στην Κίνα, μείωσε δραστικά την τιμή των ID.3 και ID.4 στην αγορά της ασιατικής χώρας – ρίχνοντας την αρχική τιμή τους τιμή στα 16.300 ευρώ και στα 18.700 ευρώ, αντιστοίχως.

Η Volkswagen συμμετέχει σε δύο μεγάλες κοινοπραξίες στην Κίνα (τις SAIC-VW και FAW-VW) μέσω των οποίων διαθέτει στη χώρα τα ηλεκτρικά ID.3, ID.4 και ID.6. Όταν η γερμανική εταιρεία παράγει ένα καινούριο αυτοκίνητο, οι δύο αυτές κοινοπραξίες το λανσάρουν στην Κίνα με διαφορετικό όνομα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συγκεκριμένα, η FAW-VW παράγει στην Κίνα τα ID.4 Crozz και ID.6 Crozz, ενώ η SAIC-VW τα ID.4 X και ID.6 X. Πρόσφατα η πρώτη παρουσίασε και το ID.Next και η δεύτερη το ID.7 Vizzion.

Εν μέσω του όλο και εντεινόμενου ανταγωνισμού στην αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην ασιατική χώρα, αρχικά η SAIC ανακοίνωσε τις μειώσεις τιμών κατά 16% (!) του ID.3 -που πλέον ξεκινά από τα 125.900 γουάν (περίπου 16.300 ευρώ)- και η FAW απάντησε με τη νέα τιμολογιακή της πολιτική για το ID.4.

Οι μειωμένες τιμές του ID.3 οδήγησαν στην κατακόρυφη αύξηση των πωλήσεών του, συγκεκριμένα από 1.819 τον περασμένο Ιούνιο σε 7.378 αντίτυπα τον Ιούλιο. Μόλις ανακοινώθηκε η νέα τιμή του ID.3, αμέσως η SAIC δέχθηκε 10 χιλιάδες παραγγελίες.

Η προσφορά της FAW για το Volkswagen ID.4 είναι παρεμφερής με του ID.3. Αρχικά η εταιρεία ανέφερε ότι αφορά σε 3.000 αντίτυπα, αλλά οι πληροφορίες αναφέρουν ότι μπορεί η μειωμένη αυτή τιμή να ισχύσει για συνολικά 17.000 αυτοκίνητα. Ποσότητες που, πάντως, είναι μικρές για το μέγεθος της κινεζικής αγοράς.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στην ασιατική χώρα το ID.4 προσφέρει σε δύο εκδόσεις, που βασίζονται στην πλατφόρμα MEB. Η πρώτη είναι πισωκίνητη και η δεύτερη τετρακίνητη. Το ID.4 Crozz διαθέτει αυτονομία από 425 έως 600 χιλιομέτρων (κατά τον κινεζικό κύκλο CLTC) στις διάφορες εκδόσεις του.

Με τις νέες αυτές μειωμένες τιμές η Volkswagen, μέσω των δύο κοινοπραξιών της στην Κίνα, αποσκοπεί να αυξήσει τον όγκο πωλήσεών της -θυσιάζοντας την κερδοφορία της σε μεγάλο ποσοστό- ώστε να ανταγωνιστεί τις Tesla και BYD, μεταξύ άλλων.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ