Γιατί στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα φθείρονται πιο νωρίς τα ελαστικά

tyres

Μηχανικός ερευνά γιατί τα ελαστικά στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα φθείρονται πιο γρήγορα, καταλήγοντας σε ένα εντυπωσιακό συμπέρασμα. Μέσα σε 5 χρόνια, μπορεί να πληρώσετε άλλο ένα Tesla Model 3 σε αντικαταστάσεις!

Ωραία τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αθόρυβα, γρήγορα, οικολογικά, οικονομικά σε κατανάλωση, αλλά στην πραγματικότητα υπάρχουν κάποια έξοδα που πρέπει να συνυπολογιστούν πριν την απόφαση αγοράς ενός τέτοιου οχήματος.

Σύμφωνα με τη μελέτη που έκανε ένας πιο ειδικός από εμάς, το λειτουργικό κόστος ενός EV, ίσως είναι κάπως μεγαλύτερο, με τα σημερινά δεδομένα πάντα, από ότι πιστεύουμε ενδεχομένως οι περισσότεροι.

Υπάρχουν μοντέλα στην αγορά, που χρειάζονται αλλαγή ελαστικών σε λιγότερα από 10.000 χιλιόμετρα! Συνήθως αντικαθίστανται μεταξύ 12.000 με 15.000 χλμ. Βέβαια αυτό εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό και από τον τρόπο οδήγησης του χρήστη, την εξωτερική θερμοκρασία του περιβάλλοντος και τη φύλαξη του αυτοκινήτου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

O Scotty Kilmer όμως πιστεύει, ότι οι περισσότεροι οδηγοί επιταχύνουν και επιβραδύνουν το όχημά τους κάπως… «άτσαλα» μερικές φορές, χωρίς να υπάρχει λόγος. Το πιο σημαντικό από όλα βέβαια είναι το αυξημένο βάρος των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Μετά είναι το εξής. Τα συγκεκριμένα ελαστικά έχουν φτάσει πλέον να συνδυάζονται με 20άρες ζάντες. Είναι αυτονόητο ότι τέτοιου μεγέθους ελαστικά κοστίζουν παραπάνω, ούτως ή άλλως.

Στην περίπτωση που επιτρέπεται και μετά από την κατάλληλη επιθεώρηση, καλό θα ήταν να γινόταν ανά διαστήματα η αλλαγή των εμπρός με τα πίσω. Επίσης, ανάλογα με την εποχή πρέπει να χρησιμοποιούνται σωστά τα θερινά και τα χειμερινά.

Αναμφισβήτητα υπάρχει περιθώριο βελτίωσης από τις εταιρείες που κατασκευάζουν ελαστικά για μείωση της αντίστασης κύλισης χωρίς την επιβάρυνση σε θόρυβο. Κάτι που μείωνε και την αναπόφευκτη φθορά τους. Και δεν είναι μόνο αυτό. Το «κερασάκι στην τούρτα» για τον Kilmer, είναι η στιγμή της αντικατάστασης των μπαταριών!

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ