Αποκάλυψη - Τι ετοιμάζεται για τα εισιτήρια των ΚΤΕΛ;

ktel kifisos

Ποια είναι η πρόταση που βρίσκεται στα χέρια της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

Δυσάρεστες αλλά αναγκαστικές θα είναι μάλλον οι αυξήσεις τις τιμές των εισιτηρίων στα ΚΤΕΛ καθώς η τελευταία αύξηση καταγράφηκε το 2010, δηλαδή πριν από 14 χρόνια όπου το μεταφορικό κόστος ήταν πολύ πιο χαμηλό σε σχέση με σήμερα.

Άλλωστε οποιοσδήποτε μπορεί να ανακαλύψει την τιμή διάθεσης του diesel κίνησης το 2010 κυμαίνονταν σε τιμή χαμηλότερη από 0,90 ευρώ το λίτρο ενώ σήμερα η μέση τιμή του πετρελαίου κίνησης κοστίζει πάνω από 1,85 ευρώ το λίτρο δηλαδή σχεδόν 1 ευρώ ακριβότερα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Carandmotor.gr ήδη στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών υπάρχει πρόταση που περιλαμβάνει αύξηση των τιμών στα εισιτήρια των ΚΤΕΛ με το τελικό ποσοστό της αύξησης να ανέρχεται σε 20%! Ωστόσο η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών δεν θέλει να υπογράψει μια τόσο υψηλή αύξηση και ήδη διαπραγματεύονται ώστε να μειωθεί το ποσοστό αύξησης κατά τουλάχιστον 50%. Οι «πιέσεις» που ασκούνται είναι ισχυρές αλλά ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστος Σταϊκούρας μέχρι στιγμής δεν έχει υποχωρήσει...

Να υπενθυμίσουμε πως σύμφωνα με τη νομοθεσία ο εκάστοτε Υπουργός Μεταφορών στο τελευταίο τρίμηνο κάθε έτους καθορίζει τον χιλιομετρικό συντελεστή κομίστρου σύμφωνα με τον οποίο διαμορφώνεται η τιμή του εισιτηρίου της κάθε διαδρομής ανάλογα με την χιλιομετρική απόσταση που θα διανύσει ο επιβάτης με το λεωφορείο των ΚΤΕΛ.

Ωστόσο η οικονομική κρίση, ο κορωνοϊός, ο πληθωρισμός αλλά και η ενεργειακή κρίση δεν επέτρεψαν στους προηγούμενους Υπουργούς Μεταφορών να υπογράψουν κάποια αύξηση στα εισιτήρια των ΚΤΕΛ εκτός από τη μείωση του ΦΠΑ από το 24% στο 13%.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πάντως ένα σημαντικό πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί στον μεταφορικό κλάδο έχει να κάνει με την Πανευρωπαϊκή έλλειψη οδηγών λεωφορείων και όπως είναι εύκολο να αντιληφθεί κανείς οι λιγοστοί Έλληνες οδηγοί προτιμούν να δουλέψουν στο εξωτερικό και να λαμβάνουν διπλάσιους ή τριπλάσιους μισθούς σε σχέση με εκείνους που θα λάμβαναν στην Ελλάδα οπότε το πρόβλημα στη χώρα μας γίνεται πολύ πιο έντονο. Στελέχη από την αγορά των ΚΤΕΛ εκτιμούν πως μέρος της αύξηση των εισιτηρίων θα διατεθεί ώστε να βελτιωθούν οι μισθοί των οδηγών και να μην ξενιτεύονται σε άλλα κράτη-μέλη για εργασία αλλά να παραμένουν στην Ελλάδα.

Τώρα βέβαια η αύξηση των τιμών στα εισιτήρια των ΚΤΕΛ είναι πολύ πιθανό να προκαλέσει μείωση της επιβατικής κίνησης οπότε αντί για όφελος να δημιουργηθούν νέα ελλείμματα στα ταμεία των υπεραστικών λεωφορείων

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ