Η βενζίνη ζει και βασιλεύει: Τέσσερις νέοι υβριδικοί κινητήρες έρχονται από τη Volkswagen
Σε μια εποχή αναδίπλωσης από την απόλυτη αφοσίωση στην ηλεκτροκίνηση και αναγέννησης των πλάνων για τους θερμικούς κινητήρες, η Volkswagen αντεπιτίθεται με τέσσερα καινούρια υβριδικά συστήματα για τη γκάμα του 2026.
Οι υβριδικές αυτές μονάδες ισχύος της εταιρείας του Wolfsburg περιλαμβάνουν mild-hybrid και full-hybrid συστήματα, με ισχύ που ξεπερνά τους 200 ίππους. Στην «καρδιά» του προγράμματος βρίσκεται η εξέλιξη του δοκιμασμένου 1.5 TSI Evo, ο οποίος μεταμορφώνεται σε 48βολτο eTSI mild-hybrid. Θα διατίθεται σε εκδόσεις 116 και 150 ίππων, πάντα σε συνδυασμό με 7τάχυτο DSG και κίνηση στους εμπρός τροχούς, προσφέροντας ομαλή και άμεση απόκριση στο δρόμο.
Παράλληλα, η Volkswagen παρουσιάζει τον νέο 2.0 eTSI των 204 ίππων, σχεδιασμένο για τετρακίνηση 4Motion για σπορ οδήγηση ανώτερου επιπέδου και σταθερότητα σε ολισθηρές επιφάνειες
BUY NOW
Η πραγματική έκπληξη όμως βρίσκεται στις full-hybrid εκδόσεις. Δύο παραλλαγές του κινητήρα 1.5 λίτρου, 136 και 170 ίππων, επιτρέπουν πλήρως ηλεκτρική κίνηση στην πόλη, μειώνοντας αισθητά την κατανάλωση και τις εκπομπές χωρίς ανάγκη εξωτερικής φόρτισης.
Πρόκειται για μια ουσιαστική αναβάθμιση στη φιλοσοφία κινητήρων της Volkswagen, προσφέροντας μεγαλύτερη ελευθερία και χαμηλότερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα, ιδανική για αστικές μετακινήσεις. Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται το T-Roc R 4Motion, ένα σπορ μοντέλο εξελιγμένο από τη Volkswagen R, το οποίο αναμένεται το 2027 με τιμή γύρω στις 60.000 ευρώ, συνδυάζοντας επιδόσεις και πρακτικότητα.
Σε εμπορικό επίπεδο, η στρατηγική αυτή αποτελεί μια ρεαλιστική προσέγγιση για την αντιμετώπιση σύνθετων κανονισμών εκπομπών και της αυξανόμενης αμφιβολίας των καταναλωτών απέναντι στην αμιγή ηλεκτροκίνηση. Εξαιτίας, κυρίως, του υψηλού κόστους αγοράς που παραμένει αποτρεπτικό, του επιπλέον βάρους που επηρεάζει την κατανάλωση ενέργειας, και της ανησυχίας για τους χρόνους φόρτισης.
Έτσι, με τις αναβαθμισμένες τις υβριδικές μονάδες ισχύος, η Volkswagen ενισχύει τη θέση της στη μεταβατική εποχή της αυτοκίνησης, δημιουργώντας μια στιβαρή γέφυρα προς το ηλεκτρικό μέλλον χωρίς να εγκαταλείπει την τεράστια εμπορική διάσταση που έχουν ακόμη τα αυτοκίνητα με θερμικούς κινητήρες -που πλέον στην πλειοψηφία τους είναι υβριδικά.