Tesla: Εξελίσσει νέα μέθοδο για την παραγωγή των μελλοντικών μοντέλων της

tesla a

Σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters, η Tesla φαίνεται πως ετοιμάζει μια νέα μέθοδο γιγαντοχύτευσης (gigacasting) που θα της επιτρέψει στο μέλλον να κατασκευάσει ένα μεγάλο ενιαίο κομμάτι, όπως το πλαίσιο του κάτω μέρους του αμαξώματος.

Εάν αυτό γίνει όντως πραγματικότητα μια μέρα, θα μιλάμε για μια σημαντική πρωτοπορία στον κλάδο, που θα περιόριζε σε μεγάλο βαθμό τη συναρμολόγηση άλλων μικρότερων εξαρτημάτων μεταξύ τους. Έτσι αυτό θα συντελούσε στη μείωση του κόστους παραγωγής (σχεδόν στο μισό), που ούτως ή άλλως είναι και ο μακροπρόθεσμος στόχος του Elon Musk.

tesla b
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Επιπλέον, οι πηγές αναφέρουν πως η εταιρεία θα είχε τη δυνατότητα να εξελίξει ένα αυτοκίνητο από το μηδέν, σε 18 με 24 μήνες, σε αντίθεση με τα 3-4 χρόνια που χρειάζονται οι ανταγωνίστριες αυτοκινητοβιομηχανίες. Το μονοκόμματο πλαίσιο που συνδέει το εμπρός τμήμα με το πίσω και το μεσαίο κάτω του σκελετού, όπου ενδεχομένως είναι το σημείο που τοποθετείται η μπαταρία, είναι πολύ πιθανό να το δούμε να συμβαίνει στο μικρό και πιο προσιτό μοντέλο της Tesla των 25.000 ευρώ.

tesla c

Με τον συγκεκριμένο τρόπο χύτευσης, πιθανώς να χρησιμοποιηθούν πολύ μεγάλα καλούπια, τα οποία αυτή την στιγμή δοκιμάζονται (από ειδικούς σε Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Ιαπωνία και ΗΠΑ), ώστε να είναι σε θέση να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις της μαζικής παραγωγής. Τα υποπλαίσια που θα κατασκευάζονται με αυτόν τον τρόπο θα εξοικονομούν βάρος, ενώ θα είναι ιδιαίτερα ισχυρά στις προσκρούσεις. Η διαδικασία περιλαμβάνει χρήση τρισδιάστατου εκτυπωτή και βιομηχανική άμμο.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ