Τέλος εποχής για το Honda NSX -Ηλεκτρική η επόμενη γενιά του

Honda NSX Type S final

Το Honda NSX έφτασε στο τέλος της διαδρομής του: το τελευταίο και συλλεκτικό αντίτυπο του NSX Type S βγήκε από το εργοστάσιο, καθώς πληθαίνουν οι φήμες ότι επίκειται η νέα, ηλεκτρική γενιά του.

Από την εποχή που το οδηγούσε ο Ayrton Senna στην πίστα της Suzuka υπό το αγχωμένο βλέμμα των μηχανικών της Honda, το NSX ήταν για τρεις δεκαετίες το σπορ σύμβολο της ιαπωνικής εταιρείας. Βγήκε σε μόλις δύο γενιές, το 1995 και το 2005, αλλά δεν χρειαζόταν περισσότερες για να δημιουργήσει έναν από τους μεγαλύτερους σύγχρονους μύθους της αυτοκίνησης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Honda παρουσίασε μια ειδική, αποχαιρετιστήρια έκδοση του NSX πριν από ενάμισι χρόνο, την έκδοση Type S που θα κατασκεύαζε σε μόλις 350 αντίτυπα. Το τελευταίο από αυτά μόλις πριν από λίγες μέρες βγήκε από τις πύλες του εργοστασίου Performance Manufacturing Center της Honda, στο Marysville του Ohio στις ΗΠΑ.

Από τα 350 αυτά αντίτυπα η μερίδα του λέοντος (τα 300) πουλήθηκε στην Αμερική, και δεσμεύθηκαν μόνο 30 για την Ιαπωνία. Η ειδική αυτή έκδοση είχε αρκετά πιο επιθετική εμφάνιση, με μεγαλύτερους αεραγωγούς στο ρύγχος, πιο αιχμηρές γραμμές και πολλαπλές λεπτομέρειες σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα.

Παράλληλα, μηχανικά, το NSX Type S διέθετε κεραμικά φρένα, πιο ογκώδη διαχύτη στην απόληξη του δαπέδου, αλλά και ένα πακέτο περιορισμού του βάρους του με μια σειρά από ανθρακονημάτινα εξαρτήματα. Επιπλέον, ο V6 κινητήρας των 3.5 λίτρων συνοδευόταν από τρεις ηλεκτρικούς κινητήρες, που αύξαναν την ισχύ από τους 581 στους 607 ίππους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όλα αυτά, όμως, έφτασαν τώρα στο τέλος τους. Και η φημολογία εντείνεται όλο και πιο πολύ, ότι η Honda σχεδιάζει να περάσει το NSX στην τρίτη του γενιά - και να το κάνει, πλέον αμιγώς ηλεκτρικό, φέρνοντάς το απέναντι στην επίσης ηλεκτρική νέα γενιά του Audi R8. Θα είναι μια συναρπαστική μονομαχία υψηλής τάσεως, αν πραγματωθεί.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ