Honda NSX Type S: Το ανώτερο όλων των γενεών του NSX

Acura NSX Type S

Το εμβληματικό αυτοκίνητο της Honda, που γεννήθηκε με τη συμβολή του ίδιου του Ayrton Senna, φτάνει στο κύκνειο άσμα της δεύτερης γενιάς του με την κορυφαία σε απόδοση και συμπεριφορά έκδοση της ιστορίας του: την NSX Type S.

Το ιαπωνικό supercar θα κατασκευαστεί σε μόλις 350 αντίτυπα στο Οχάιο των ΗΠΑ, όπου θα έχει το όνομα της Acura διότι τα 300 από αυτά θα διατεθούν στην αμερικανική αγορά. Η Acura, όπως ονομάζεται η Honda στη Βόρεια Αμερική, υποστηρίζει ότι αυτό θα είναι το πιο ισχυρό, το ταχύτερο και με την ανώτερη συμπεριφορά NSX όλων των εποχών.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Και, αν κρίνει κανείς από τους αριθμούς, κάτι τέτοιο δείχνει να ισχύει: το υβριδικό του σύστημα, που συνδυάζει τον αλουμινένιο θερμικό twin-turbo κινητήρα V6 των 3.5 λίτρων με τρεις ηλεκτροκινητήρες, αποδίδει συνολικά 600 ίππους και 667 Nm ροπής.

Η αύξηση κατά 27 ps και 22 Nm σε σχέση με το «απλό» NSX επετεύχθη χάρη στους νέους υπερσυμπιεστές που «δανείστηκε» από το αγωνιστικό NSX GT3 Evo και στην αύξηση κατά 10% της ενεργειακής απόδοσης της μπαταρίας.

Κατά συνέπεια, η αύξηση αυτή κάνει το NSX Type S δύο δευτερόλεπτα (!) ταχύτερο στον γύρο στην πίστα της Honda, τη Suzuka, και συνολικά 4 δευτερόλεπτα πιο γρήγορο από την πρώτη έκδοση του NSX δεύτερης γενιάς. Θα ευχόταν κανείς να ήταν εκεί για έναν γύρο και ο Ayrton Senna, που οδήγησε στη Suzuka την πρώτη γενιά του NSX ενόσω στα pits τον περίμεναν με ανυπομονησία και νευρικότητα οι μηχανικοί της Honda.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το γυρολόγιο φυσικά συμβάλλει και το νέο αυτόματο DCT κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 9 σχέσεων, που κάνει κατά 50% πιο γρήγορες αλλαγές τόσο στην απόκρισή του στα ανεβάσματα όσο και με το Rapid Downshift Mode στα κατεβάσματα. Και συμβάλλει, εξίσου, και η αναβάθμιση του torque vectoring (διαμοιρασμός περισσότερης ροπής στον εξωτερικό τροχό του ίδιου άξονα στη στροφή) του συστήματος Sport Hybrid SH-AWD.

Μαζί έχει αναβαθμιστεί στον τομέα της ανάρτησης το Adaptive Damper System, καθώς και στα ηλεκτρονικά το Σύστημα Integrated Dynamics, σε κάθε του οδηγικό προφίλ: Quiet, Sport, Sport+ και Track, για την πίστα. Κι ακόμη, η οροφή είναι κατασκευασμένη από ανθρακονήματα, με στόχο τη μείωση του ύψους του κέντρου βάρους.

Μάλιστα, για ακόμα καλύτερη απόδοση στην πίστα μπορεί ο υποψήφιος αγοραστής ενός εκ των 350 αριθμημένων αντιτύπων να αποκτήσει και το πακέτο Lightweight Package, το οποίο κοστίζει 13.000 δολάρια για να προσφέρει κεραμικά φρένα Brembo (με μαύρες, ασημί, κόκκινες ή πορτοκαλί δαγκάνες), κάλυμμα του κινητήρα και εσωτερικά στοιχεία από ανθρακονήματα, για να μειώσει περαιτέρω το βάρος κατά 26,2 κιλά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η έκδοση Type S του NSX έχει και ορισμένες σημαντικές σπορ σχεδιαστικές παρεμβάσεις: ο εμπρός της προφυλακτήρας έχει πιο τριγωνική σιλουέτα, με μεγαλύτερους αεραγωγούς και splitter, οι ζάντες είναι νέες, όπως και ο χρωματισμός των καθρεπτών, ενώ ο ανασχεδιασμένος πίσω προφυλακτήρας φιλοξενεί έναν αυξημένων διαστάσεων νέο διαχύτη και διαφορετικούς αεραγωγούς.

Όσο για τις παρεμβάσεις στο εσωτερικό, περιορίζονται στην προσθήκη επενδύσεων από Alcantara και του logo NSX στην κονσόλα και στα προσκέφαλα, μαζί με έντονου χρώματος ραφές.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αξίζει να σημειωθεί ότι το Honda NSX Type S δεν έχει μόνο τις επιδόσεις αλλά και την τιμή ενός κορυφαίου supercar: στην Αμερική αυτή ξεκινά από τα 169.500 δολάρια (143,667 Ευρώ) και με το πακέτο Lightweight φτάνει τα 182.500 δολάρια (154.697 Ευρώ).

Ακολουθήστε το carandmotor.gr για να μαθαίνετε όλα τα ΝΕΑ για το αυτοκίνητο

Πώς ο Ayrton Senna εξέλιξε την πρώτη γενιά του Honda NSX

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ