Το τελευταίο αντίο στο Ford Puma ST 200 με τη Last Edition

Ford Puma ST 200 Last Edition

Εν αναμονή του αμιγώς ηλεκτρικού Puma, η Ford ανακοίνωσε ότι το εντυπωσιακό Puma ST των 200 ίππων θα φτάσει στο τέλος της διαδρομής του - αλλά αφού πρώτα κλείσει την αυλαία με μια σπάνια τελική έκδοση μόλις 100 αντιτύπων.

Η ανακοίνωση για το τέλος του Puma ST των 200 PS ήρθε στην παρουσίαση του φρεσκαρισμένου Puma, και είναι τυπική για μια εποχή μετάβασης από τη βενζίνη στον ηλεκτρισμό και ιδιαίτερης αυστηροποίησης των προδιαγραφών για το μέσο όρο ρύπων στη γκάμα κάθε αυτοκινητοβιομηχανίας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κατά συνέπεια, τη θέση του Puma ST των 200 ίππων θα πάρει το Puma με τον τρικύλινδρο κινητήρα 1.0 EcoBoost των 170 ίππων, η οποία είναι λιγότερο ενεργοβόρα και ρυπογόνα. Πριν γίνει αυτό, θα μεσολαβήσει το “κύκνειο άσμα” του Puma ST200, η έκδοση Last Edition.

Περιορισμένη σε μόλις 100 αντίτυπα, η έκδοση αυτή θα διαθέτει ορισμένες ιδιαίτερες λεπτομέρειες στο αμάξωμα και στο εσωτερικό της, και πλουσιότερο εξοπλισμό. Θα διαθέτει καλύμματα των καθρεπτών και οροφή σε μαύρο χρώμα, με το κλασσικό μπλε Azura στο υπόλοιπο αμάξωμα και με κόκκινες λεπτομέρειες στον εμπρός προφυλακτήρα, στα μαρσπιέ, στις δαγκάνες των φρένων και φυσικά στα λογότυπα ST στη γρίλια και στην πίσω πόρτα.

Στο εσωτερικό της, η έκδοση αυτή έχει τα σπορ καθίσματα της Recaro με γκρι ραφές, που επιδέχονται 10 διαφορετικές -ηλεκτρονικά ελεγχόμενες- ρυθμίσεις. Το ταμπλό έχει αρκετές επιφάνειες αλουμινίου και φυσικά κοσμείται από την πλακέτα “200 Last Edition” κάτω από την κεντρική οθόνη - η οποία διαθέτει το λειτουργικό Ford SYNC3.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Από άποψη εξοπλισμού, το Puma ST Last Edition εμπλουτίζεται με το πακέτο Comprehensive Safety που περιλαμβάνει την πλήρη σουίτα των ηλεκτρονικών συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης, καθώς και με το πακέτο Performance.

Το τελευταίο περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ενισχυμένη ανάρτηση και σύστημα πέδησης για σπορ οδήγηση, με κόκκινες δαγκάνες φρένων πίσω από τις ζάντες Performance των 19 ιντσών, καθώς και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και σύστημα Launch Control για άρτιες εκκινήσεις. Επίσης, στα οδηγικά προφίλ που μπορεί να επιλέξει ο οδηγός προστίθεται και ένα εξειδικευμένο για την πίστα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πριν αντικατασταθεί από το τρικύλινδρο 1.0 EcoBoost, αυτό θα είναι το τελευταίο Puma με τον -επίσης τρικύλινδρο- 1.5 EcoBoost που αποδίδει 200 hp και 320 Nm ροπής στις 2.500 στροφές και εξασφαλίζει επιτάχυνση 0-100 km/h σε 6,7 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 220 km/h.

Στη Βρετανία, το Ford Puma ST 200 Last Edition κοστίζει 39.250 ευρώ, που σημαίνει ότι είναι κατά 3.300 ευρώ ακριβότερο από το κλασσικό Puma ST 200. Επίσης, σημαίνει ότι η τιμή του θα είναι πιθανότατα υψηλότερη από του επερχόμενου αμιγώς ηλεκτρικού Puma.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ