Προ των πυλών το ηλεκτρικό Ford Puma -Όλες οι πληροφορίες

Ford Puma 2024

Μέσα στο 2024 η οικογένεια των ηλεκτρικών SUV της Ford θα εμπλουτιστεί με το τρίτο μέλος της -μετά από τη Mustang Mach-E και το νέο Explorer- που θα έχει την ονομασία Gen E.

Πρόκειται φυσικά για την αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή του Puma, το δημοφιλούς B-SUV της εταιρείας του μπλε οβάλ, που θα έρθει αντιμέτωπη -σε μια άκρως δημοφιλή κατηγορία της ευρωπαϊκής αγοράς- με αυτοκίνητα όπως το Peugeot e-2008 και το επερχόμενο Mini Aceman.

To ανανεωμένο Ford Puma του 2024
To ανανεωμένο Ford Puma του 2024
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το Gen-E θα βασίζεται στην πλατφόρμα του επαγγελματικού van Ford E-Transit Courier, και πολύ σύντομα -στο πρώτο μισό του 2024- θα μπει στην παραγωγή του εργοστασίου της Ford στην Craiova της Ρουμανίας.

Έχει ήδη δοκιμαστεί εκτενώς με καμουφλαρισμένα πρωτότυπα στους δρόμους της Ευρώπης, που έχουν αποκαλύψει ορισμένες από τις σχεδιαστικές αλλαγές σε σχέση με το θερμικό/υβριδικό Puma. Μία από αυτές είναι, φυσικά, η κλειστή γρίλια.

Σχετικά με το σύστημα ηλεκτροκίνησης του Puma EV, μπορεί κανείς να κάνει σχετικά ασφαλείς προβλέψεις βάσει των τεχνικών στοιχείων του E-Transit Courier. Ο ηλεκτροκινητήρας του αποδίδει 134 ίππους, αλλά βεβαίως η Ford διαθέτει στη “φαρέτρα” της και ηλεκτρικά μοτέρ 181 και 265 ίππων, που θα μπορούσαν να εφοδιάσουν τις ισχυρότερες, κορυφαίες εκδόσεις του Gen-E.

Όσον αφορά στη μπαταρία, στο E-Transit θα έχει χωρητικότητα περίπου 55 kWh και σε ταχυφορτιστή 100 kW θα γεμίζει με ενέργεια σε ποσοστό 10-80% σε περίπου 35 λεπτά. Κάτι ανάλογο αναμένεται να ισχύσει και στο ηλεκτρικό Puma, που θεωρητικά θα αποκτήσει αυτονομία σχεδόν 400 χιλιομέτρων με κάθε πλήρη φόρτιση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το θερμικό/υβριδικό Puma αναμένεται να παραμείνει και αυτό στην αγορά παράλληλα με το ηλεκτρικό Gen-E μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Εξάλλου, η εμπορική του επιτυχία εξακολουθεί να είναι ευρύτατη, καθώς εκθρόνισε το απερχόμενο Fiesta ως το best-seller της εταιρείας του μπλε οβάλ στην Ευρώπη τα δύο περασμένα χρόνια.

Η Ford επενδύει πάνω από 20 δισεκατομμύρια ευρώ στη στρατηγική εξηλεκτρισμού της γκάμας της. Το Puma EV, ή Gen-E, είναι το τρίτο ηλεκτρικό SUV της εταιρείας στην Ευρώπη, μετά τη Mustang Mach-E και το νέο Explorer, ενώ η τετράδα θα κλείσει του χρόνου με το μεγαλύτερο SUV που θα αναβιώσει το όνομα Capri. Όπως και το Explorer, θα βασίζεται στην πλατφόρμα ΜΕΒ του ομίλου VW, πριν η Ford υιοθετήσει τη νέα της ηλεκτρική πλατφόρμα που από καιρό εξελίσσει.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ