Τα πρώτα σχέδια των ηλεκτρικών διαδόχων των SsangYong Tivoli, Musso και Rexton

KG Mobility F100

Η κορεάτικη Ssangyong έχει ονομαστεί πλέον KG Mobility, και πρόσφατα είδαν το φως της δημοσιότητας τα πρώτα ψηφιακά πρωτότυπα στα οποία θα βασιστούν το 2026 οι νέες γενιές των δημοφιλέστερών της μοντέλων.

Τα νέα SsangYong Tivoli, Musso και Rexton θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά, καθώς η νέα σελίδα της κορεατικής εταιρείας -μετά από μακροχρόνιες τρικυμίες που την κράτησαν ουσιαστικά εκτός αγοράς- θα είναι μηδενικών ρύπων. Θα προστεθούν δίπλα στο Torres EVX, το πρώτο -και επίσης ηλεκτρικό- μοντέλο της Ssangyong από την KG.

Κεντρική φωτό και πάνω: Το πρωτότυπο F100 της KG Mobility
Κεντρική φωτό και πάνω: Το πρωτότυπο F100 της KG Mobility
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το Torres EVX ήδη σταδιοδρομεί στην αγορά της Νότιας Κορέας, και αναμένεται να κάνει το ταξίδι της στην Ευρώπη από το 2024. Βεβαίως, αυτό διαθέτει και θερμικές εκδόσεις δίπλα στην αμιγώς ηλεκτρική, αλλά τα νέα Ssangyong θα είναι αποκλειστικά EV. Θα βασίζονται, και τα τρία, σε μια νέα ηλεκτρική πλατφόρμα.

To ηλεκτρικό KG Torres EVX θα έρθει μέσα στο 2024 και στην Ευρώπη
To ηλεκτρικό KG Torres EVX θα έρθει μέσα στο 2024 και στην Ευρώπη

Και, φυσικά, ο σχεδιασμός τους θα είναι πολύ πιο μοντέρνος από ό,τι έχουμε συνηθίσει στο παρελθόν από την κορεατική φίρμα - όπως αποκαλύπτουν τα σχέδια των πρωτοτύπων που πρόσφατα ήρθαν στο φως.

KG Mobility KR10
KG Mobility KR10
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το μεγαλύτερο, που έχει προς το παρόν την κωδική ονομασία KG F100, θυμίζει σε μεγάλο βαθμό το -πλέον εξαφανισμένο- Toyota FJ Cruiser και προορίζεται για διάδοχος του Rexton με πιο εκλεπτυσμένη εμφάνιση και μεγάλο ύψος από το έδαφος. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, θα διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες που θα το καθιστούν τετρακίνητο.

KG O100
KG O100

Το επόμενο πρωτότυπο, με τον κωδικό KG O100, είναι το ηλεκτρικό pick-up του μέλλοντος που θα πάρει τη θέση του Musso Sport. Αυτό έχει σαφείς επιρροές από το νέο Torres, ενώ μπορεί κανείς να διακρίνει το πορτάκι της υποδοχής της πρίζας στο εμπρός αριστερό φτερό και ορισμένες «περιπετειώδεις» προσθήκες όπως η ειδική σχάρα με μικρούς προβολείς στην οροφή.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το τρίτο πρωτότυπο είναι το KG KR10. Πρόκειται για ένα μικρότερο SUV σε σχέση με το Torres, για την ακρίβεια για ένα B-SUV με έναν ηλεκτροκινητήρα και κίνηση εμπρός. Η KG τρέφει τις μεγαλύτερες εμπορικές της ελπίδες για αυτό, μιας και θα είναι το πιο προσιτό της ηλεκτρικό σε μια υπερ-δημοφιλή κατηγορία.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ