Η Ssangyong επιστρέφει στην Ευρώπη με το εντυπωσιακό Torres

Ssangyong Torres

Η αναγέννηση της Ssangyong ξεκίνησε με την παρουσίαση του ηλεκτρικού και ικανού εκτός δρόμου τετρακίνητου Torres - του πρώτου αυτοκινήτου της νέας εποχής κορεατικής εταιρείας.

Το Ssangyong Torres έρχεται στην ευρωπαϊκή αγορά το 2023 για να ανταγωνιστεί το Skoda Enyaq iV και το Toyota bZ4X. Οι Κορεάτες είχαν δημοσιεύσει πριν από έχα χρόνο τα πρώτα σχέδια των νέων τους SUV και περίπου πριν ένα μήνα μια πρώτη teaser εικόνα του αυτοκινήτου, και τώρα διέρρευσαν τις επίσημες φωτογραφίες του στα επίσημά τους μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για μια τάξη μεγέθους του Torres, το νέο κορεάτικο SUV τοποθετείται στο κενό μεταξύ των συμπαγών SUV όπως το Korando και των μεγάλων όπως το Rexton. Είναι μια πολύ δημοφιλής κατηγορία, τόσο μεγέθους όσο και τύπου αμαξώματος (SUV), και ακριβώς ό,τι χρειάζεται η Ssangyong για να πετύχει μεγάλο όγκο πωλήσεων που θα της επιτρέψουν να αναγεννηθεί και να ορθοποδήσει.

Η Ssangyong ονομάζει τη σχεδιαστική φιλοσοφία του Torres «Powered by Toughness», δηλαδή «πυροδοτούμενη από την ανθεκτικότητα», υποστηρίζει ότι έχει τις ρίζες της στο βρετανικού design Musso της δεκαετίας του 1990, και δεν κρύβει τις επιορροές της από τη Jeep στη γρίλια, αλλά και από το Land Rover Defender στο πλευρικό του εξωτερικό κουτί αποθήκευσης αντικειμένων.

Κατά τα άλλα, διαθέτει λεπτεπίλεπτα LED φωτιστικά σώματα, ένα μεγάλο αλουμινένιο κάλυμμα του κάτω μέρος του προφυλακτήρα και του εμπρός μέρους του δαπέδου, καθώς και μεγάλους πίσω προβόλους. Το εξωτερικό κουτί, όπως και τα σκαλοπάτια στα μαρσπιέ, αναμένεται να είναι στοιχεία του προαιρετικού εξοπλισμού.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο εσωτερικό ξεχωρίζει η «αιωρούμενη» ψηφιακή οθόνη πολυμέσων στο ταμπλό, που συνοδεύει τον επίσης ψηφιακό πίνακα οργάνων και διαθέτει στο κάτω μέρος της και μία δεύτερη για το χειρισμό του συστήματος κλιματισμού, των οδηγικών προφίλ, των αισθητήρων παρκαρίσματος και άλλων λειτουργιών.

Το νέο Torrres θα βασίζεται πιθανότατα στην ίδια πλατφόρμα με το νέο Korando. Αν υιοθετήσει και το ίδιο σύστημα ηλεκτροκίνησης, θα έχει 188 ίππους και αυτονομία περίπου 340 χιλιομέτρων. Επίσης, αναμένεται εκτός από την αμιγώς ηλεκτρική να προσφέρει και εκδόσεις βενζίνης και diesel. Η αρχική του τιμή λογικά θα κυμαίνεται γύρω στις 30 χιλιάδες ευρώ.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ