Τα πάντα για το ριζικά αναβαθμισμένο Volkswagen Golf

Volkswagen Golf

Η Volkswagen θα γιορτάσει τα 50 χρόνια του εμβληματικού της Golf το 2024 και για τη χρονιά αυτή ετοιμάζει μια εκτεταμένη ανανέωσή του, με προσθήκη υβριδικής τεχνολογίας στις εκδόσεις GTI και R.

Η αισθητική, ψηφιακή και μηχανική ανανέωση θα αφορά σε όλη τη γκάμα της τρέχουσας 8ης γενιάς του διαχρονικού hatchback του Wolfsburg, και θα είναι τέτοιο βαθμού που πολλοί μιλούν για τη γενιά Mk8.5. Ο διευθύνων σύμβουλος της VW, Thomas Schafer, άφησε υπόνοιες ότι αυτή θα είναι η τελευταία γενιά του Golf που θα διαθέτει κινητήρα εσωτερικής καύσης, καθώς η επόμενη θα είναι αμιγώς ηλεκτρική.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το ανανεωμένο παγκόσμιο best-seller θα έχει αισθητές αλλαγές στο σχεδιασμό του, τροποποιημένα υβριδικά κινητήρα σύνολα και αλλαγές στο εσωτερικό με μεγαλύτερες ψηφιακές οθόνες και αναβαθμισμένες λειτουργίες.

Αναμένεται να λανσαριστεί στην Ευρώπη το δεύτερο εξάμηνο του 2024. Σκοπός της γερμανικής εταιρείας με την εκτεταμένη αναβάθμιση του Golf είναι να το κρατήσει στην αγορά πέραν της κλασσικής επταετίας του κύκλου ζωής των αυτοκινήτων της, προκειμένου η 9η γενιά του πλέον να είναι αμιγώς ηλεκτρική - στο πλαίσιο του στόχου της Volkswagen να διαθέτει αμιγώς ηλεκτρική γκάμα στην Ευρώπη από το 2033.

Για να μειώσει περαιτέρω τις εκπομπές ρύπων το ανανεωμένο Golf θα διατίθεται απόκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, που σημαίνει ότι τα μηχανικά κιβώτια φτάνουν στο τέλος τους. Μάλιστα, το Golf του 2024 θα βασίζεται στην MQB Evo που θα υιοθετήσει και η 3η γενιά του Tiguan και η 9η του Passat, που θα είναι αποκλειστικά Variant (station wagon).

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Volkswagen έδωσε ιδιαίτερη προσοχή, όπως είναι ευνόητο, στην αναβάθμιση των υβριδικών μονάδων ισχύος του Golf για τη γενιά του 2024. Στις εκδόσεις eHybrid και GTE ο σημερινός τετρακύλινδρος κινητήρας βενζίνης 1.4 του υβριδικού συστήματος θα δώσει τη θέση του στον καινούριο τετρακύλινδρο 1.5 Evo, πάντα βενζίνης.

Αυτός θα συνοδεύεται με τον νέας γενιάς ηλεκτροκινητήρα και την αναβαθμισμένη κεντρική ηλεκτρονική μονάδα. Το αποτέλεσμα όλων αυτών είναι η αύξηση της ισχύος της έκδοσης eHybrid κατά 11 ίππους, η οποία θα φτάνει τώρα στους 212 hp.

Στην έκδοση GTE η αντίστοιχη αύξηση είναι της τάξης των 15 hp. Μαζί με το νέο θερμικό κινητήρα, έχει αυξηθεί και η χωρητικότητα της μπαταρίας ώστε να προσφέρει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία στα δύο αυτά μοντέλα που ξεπερνά τα 100 χιλιόμετρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σχετικά με τις άλλες εκδόσεις, εκείνες θα δεχθούν ήπια υβριδικά συστήματα προκειμένου να πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων Euro7. To Golf με τον τρικύλινδρο κινητήρα 1.0 λίτρου και με τον 1.5 TSI Evo θα έχουν παρεμφερή απόδοση, 108 και 128 είτε 148 ίππων αντίστοιχα. Οι αλλαγές στις mild-hybrid υβριδικές εκδόσεις eTSI θα έχουν περισσότερη ηλεκτρική ισχύ για βελτίωση της απόδοσης και της οικονομίας τους.

Το ίδιο ισχύει για τα δίλιτρα μοτέρ eTSI στις ήπια υβριδικές εκδόσεις βενζίνης και diesel, αλλά και για τον ενισχυμένο αντίστοιχο τετρακύλινδρο των εκδόσεων GTI και R, όπως και για τον 2.0 diesel της έκδοσης GTD.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Περνώντας στα ηλεκτρονικά συστήματα του ανανεωμένου Golf του 2024, αυτά θα εμπλουτιστούν με το αναβαθμισμένο Park Assistant με αυτόματη λειτουργία για την υποβοήθηση του παρκαρίσματος, το οποίο θα επιτρέπει στον οδηγό να κάνει τις μανούβρες μέσω του smartphone του εξωτερικά από το αυτοκίνητο.

Επιπλέον, η λειτουργία Trained Park Assist θα επιτρέπει το κατέβασμα στο κινητό μιας σειράς από μανούβρες, που θα λειτουργούν από απόσταση 50 μέτρων, επιτρέποντας στο Golf να παρκάρει αυτόνομα. Κατά τα άλλα, το εσωτερικό θα έχει πιο ποιοτικά υλικά, και πολλοί από τους διακόπτες αφής (ειδικά στο τιμόνι) θα αντικατασταθούν από φυσικούς, μετά από τη σχετική κριτική που δέχθηκε η VW στον τομέα αυτόν.

Περνώντας στα συστήματα infotainment, η Volkswagen έχει ξεκινήσει από το 2021 μια ριζική αναθεώρηση με την αντικατάσταση του hardware της Qualcomm με το πιο προηγμένο της Samsung. Το Golf του 2024 θα υιοθετεί το νέο λογισμικό στις δύο του οθόνες, διάστασης 10,4'' για τον πίνακα οργάνων και 12,9'' για την κεντρική οθόνη πολυμέσων-πλοήγησης-συνδεσιμότητας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το μενού του συστήματος infotainment είναι πλέον πιο απλό και πιο εύχρηστο, με μεγαλύτερα εικονίδια, ενώ η επιφάνεια αφής για τον έλεγχο του κλιματισμού κάτω από αυτό θα είναι φωτιζόμενη για τη χρήση κατά τις νυχτερινές ώρες. Οι αλλαγές στο εσωτερικό συμπληρώνονται από τροποποιήσεις στην κεντρική κονσόλα και στα καλύμματα των θυρών.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ