To supercar της Lexus θα είναι αρχικά υβριδικό και έπειτα ηλεκτρικό

Lexus Electrified Sports

Ο διάδοχος της εμβληματικής LFΑ, το supercar που εξελίσσει η Lexus απέναντι στις Ferrari και Porsche, θα ξεκινήσει τη διαδρομή του ως υβριδικό και μετέπειτα θα μετασχηματιστεί σε αμιγώς ηλεκτρικό.

Σύμφωνα με αυτές τις τελευταίες πληροφορίες που παραθέτουν τα ιαπωνικά μέσα ενημέρωσης, η Lexus αναδιπλώθηκε από την αρχική της σκέψη να παρουσιάσει απευθείας το sportscar που ετοιμάζει ως αμιγώς ηλεκτρικό, και αποφάσισε να ξεκινήσει με μια υβριδική έκδοσή του.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παράλληλα, η ιαπωνική εταιρεία αποφάσισε να βασίσει το supercar της στην πλατφόρμα TNGA GA-L της μητρικής Toyota, και να κατασκευάσει το αμάξωμα από αλουμίνιο και ανθρακονήματα, ώστε να κρατήσει χαμηλά το βάρος.

Η ιαπωνική ιστοσελίδα BestCarWeb αναφέρει ότι η υβριδική -αρχική- έκδοση του αυτοκινήτου θα διαθέτει V8 κινητήρα 4.0 λίτρων, που αναμένεται να αποδίδει 710 ίππους. Μαζί με τον ηλεκτροκινητήρα η ισχύς θα αγγίζει τους 900 hp, με αποτέλεσμα το supercar της Lexus να μπει στα «χωρικά» ύδατα της Ferrari SF90 Stradale αλλά και του υβριδικού μελλοντικού διαδόχου της Lamborghini Aventador.

Κατά συνέπεια, σύμφωνα με τα λεγόμενα του νέου προέδρου της Toyota, το σπριντ των 0-100 km/h θα είναι εφικτό σε λιγότερα από δύο δευτερόλεπτα. Ο Sato επιβεβαίωσε, επίσης, ότι το supercar της Lexus ήδη βρίσκεται στο στάδιο του σχεδιασμού και με βάση το εντυπωσιακό (εικονιζόμενο) πρωτότυπο Electrified Sports.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο ιαπωνικός Τύπος γράφει επίσης ότι το supercar της Lexus θα παρουσιαστεί το 2025 ως Plug-in υβριδικό και το 2026 ως αμιγώς ηλεκτρικό, με περίπου 700 χιλιόμετρα αυτονομίας και πλασματικό κιβώτιο ταχυτήτων που θα δίνει την αίσθηση της αγνής σπορ οδήγησης ενός αυτοκινήτου με θερμικό κινητήρα. Όλα αυτά, με αρχική τιμή που θκυμαίνει στις 300.000 ευρώ.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ