Η Mercedes ετοιμάζει την απόλυτη AMG-GT

Mercedes-AMG GT

Η Mercedes-AMG εξελίσσει μια νέα έκδοση της GT, που φημολογείται ότι είναι πιο σκληροπυρηνική και πισωκίνητη για την απόλυτη έμφαση στη σπορ οδηγική συμπεριφορά.

Πριν από λίγο καιρό η εταιρεία του Affalterbach παρουσίασε τη GT 43, το οποίο είναι το μοντέλο βάσης (entry-level) του εντυπωσιακού της sportscar, όμως τώρα φαίνεται ότι θα αυξήσει ακόμη περισσότερο τις εκδόσεις του με μια πισωκίνητη και ελαφρύτερη που θα απευθύνεται στους λάτρεις της αγωνιστικής οδήγησης στην πίστα.

Mercedes AMG GT
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τουλάχιστον αυτές είναι οι φήμες που κυκλώνουν μέχρι στιγμής τα μυστηριώδη πρωτότυπα των καμουφλαρισμένων GT που δοκιμάζει η Mercedes-AMG στους δρόμους της Γερμανίας. Οι φήμες αυτές βασίζονται στο ότι τα πρωτότυπα έχουν πιο μυώδη και επιθετικό εμπρός προφυλακτήρα, με μεγαλύτερους αεραγωγούς, καθώς και τροχούς που δείχνουν ελαφρύτεροι και κρύβουν ένα ισχυρότερο σύστημα πέδησης με μπρονζέ δαγκάνες των φρένων.

Επίσης, ένα από τα πρωτότυπα είναι εφοδιασμένο με το προαιρετικό πακέτο εξοπλισμού AMG Aerodynamics Package, το οποίο βελτιώνει την αεροδυναμική απόδοση του αυτοκινήτου στις υψηλές ταχύτητες με μεγαλύτερο διαχύτη, μεγαλύτερη και σταθερή πίσω πτέρυγα και επιπλέον μικρότερα πτερύγια στο αμάξωμα.

Mercedes-AMG GT

Παρόλα αυτά, πάντως, αυτή η νέα έκδοση της GT δεν αναμένεται να είναι ιδιαίτερα ακραία, δηλαδή θα τοποθετείται κάτω από τη Mercedes-AMG GT Black Series. Το πιθανότερο σενάριο είναι πως πρόκειται για μια ισχυρότερη, ελαφρύτερη και πισωκίνητη έκδοση της GT 63, η οποία έχει τον V8 κινητήρα 4.0 λίτρων που αποδίδει 585 PS και 800 Nm ροπής.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μια άλλη πιθανότητα για το πρωτότυπο που δοκιμάζεται στο Affalterbach είναι να αποτελέσει μια εναλλακτική έκδοση της GT S E Performance, αλλά χωρίς να είναι υβριδική. Η GT S E Performance διαθέτει τον προαναφερθέντα κινητήρα, αλλά με τη βοήθεια plug-in υβριδικού συστήματος αποδίδει 800 ίππους.

Αλλά το συγκεκριμένο πρωτότυπο της GT δεν φαίνεται να έχει πρίζα φόρτισης στον πίσω προφυλακτήρα, που σημαίνει ότι χωρίς το έξτρα βάρος της μπαταρίας επιβεβαιώνεται ότι μάλλον θα είναι μια ελαφρύτερη και πιο σπορ έκδοση. Η Mercedes-AMG θα λύσει όλες αυτές τις απορίες μέσα στους επόμενους μήνες.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ