Σε ποια πόλη οι ιδιοκτήτες ΙΧ θα πληρώνουν 225 ευρώ για 6 ώρες πάρκινγκ;

paris-cars

Οι πρωτοφανείς αυξήσεις στάθμευσης θα αφορούν μόνο τα SUV μοντέλα με στόχο να εξοβελιστούν τα ογκώδη οχήματα από το κέντρο της πόλης.

Η Δημοτική Αρχή στο Παρίσι φαίνεται αποφασισμένη να κηρύξει τον «πόλεμο» στα SUV αυτοκίνητα τα οποία γίνονται όλο και πιο δημοφιλή αλλά απαιτούν πολύ χώρο και μολύνουν το περιβάλλον περισσότερο από άλλες κατηγορίες αυτοκινήτων.

Οι Παριζιάνοι μάλιστα σε δημοψήφισμα που πραγματοποιήθηκε καλέστηκαν να εγκρίνουν αυξήσεις για τα τέλη ελεγχόμενης στάθμευσης στην πόλη οι οποίες είναι αποθαρρυντικές για τους ιδιοκτήτες των SUV μοντέλων.

Περίπου το 54,5% των Παριζιάνων που συμμετείχαν στο δημοψήφισμα ψήφισαν υπέρ της αύξησης του τέλους στάθμευσης, ενώ το 45,5% απέρριψε την πρόταση, σύμφωνα με τα επίσημα αποτελέσματα. Όμως η συμμετοχή ήταν χαμηλή, με μόνο 78.000 άτομα από τα 1,3 εκατ. με δικαίωμα ψήφου να ψηφίζουν στα 39 εκλογικά τμήματα, τα οποία στήθηκαν σε διάφορες περιοχές της γαλλικής πρωτεύουσας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πιο συγκεκριμένα οι νέες τιμές στάθμευσης προβλέπουν ότι μια ώρα στάθμευσης θα κοστίζει 18 ευρώ στα κεντρικά σημεία της πόλης και 12 ευρώ σε συνοικίες. Ωστόσο οι τιμές δεν θα είναι σταθερές για κάθε ώρα στάθμευσης αλλά κάθε ώρα που περνάει οι τιμές θα πολλαπλασιάζονται με αποτέλεσμα ένα ιδιοκτήτης SUV για έξι ώρες στάθμευσης θα πρέπει να πληρώνει 225 ευρώ ενώ για την ίδια ώρα σε ένα συνοικιακό πάρκινγκ ο ίδιος ιδιοκτήτης SUV θα πληρώνει 150 ευρώ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι τιμές για ισχύουν για SUV με κινητήρες εσωτερικής καύσης και βάρος άνω των 1,6 τόνων αλλά και ηλεκτρικά SUV με βάρος άνω των 2 τόνων!Να τονίσουμε ότι τα μισά καινούρια αυτοκίνητα που πωλούνται στη Γαλλία είναι SUV!

Οι υπέρογκες χρεώσεις στις τιμές πάρκινγκ που αφορούν τα SUV δεν ισχύουν για τους μόνιμους κατοίκους του Παρισιού αλλά μόνο για τους επισκέπτες της πόλης. Εξαιρέσεις προβλέπονται επίσης για ιδιωτικά πάρκινγκ, καθώς και για τα οχήματα επαγγελματικής χρήσης. Σύμφωνα με εκτιμήσεις οι νέες τιμές, εάν τελικά επιβληθούν, θα αφορούν περίπου 900.000 οχήματα, ήτοι το 16% των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν σήμερα στη γαλλική πρωτεύουσα.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ