BMW Head Banner

Renault Rafale: Πρεμιέρα στην Ελλάδα για το γαλλικό «μαχητικό» των 300 ίππων

Renault Rafale E-Tech

Το γαλλικό μοντέλο συνδυάζει plug-in υβριδική τεχνολογία, τετρακίνηση και προηγμένο πλαίσιο, χωρίς να χάνει την πρακτικότητα που ζητά ο οδηγός στις καθημερινές μετακινήσεις του.

Με το Renault Rafale Hyper Hybrid E-Tech 4x4 η γαλλική εταιρεία αποδεικνύει την ανοδική της πορεία στα segments C και D. Το συγκεκριμένο μοντέλο αποτελεί ακόμη ένα μέρος του οράματος της μάρκας να καθιερωθεί στα υψηλότερα επίπεδα της αγοράς, επιβεβαιώνοντας παράλληλα την τεχνολογική της αριστεία.

Renault Rafale Hyper Hybrid E-Tech 4x4:
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το στοιχείο που το κάνει να ξεχωρίζει είναι το νέο υβριδικό κινητήριο σύνολο Hyper Hybrid E-Tech 4x4 plug-in των 300 ίππων, εξελιγμένο ειδικά για το Rafale. Ο 1.2 τρικύλινδρος turbo κινητήρας διαθέτει νέο υπερσυμπιεστή και αποδίδει 150 ίππους και 230 Nm και συνεργαζεται με τρία ηλεκτροκμοτέρ: ένα 70 ίππων στον εμπρός άξονα, ένα136 ίππων μόνιμα συνδεδεμένο στον πίσω για την τετρακίνηση και ένα 34 ίππων που λειτουργεί σαν HSG μίζα/γεννήτρια και διαχειρίζεται τις εκκινήσεις και τις αλλαγές του αυτόματου κιβωτίου multi-mode.

Ο συνδυασμός αυτός εξασφαλίζει ομαλή και δυναμική εμπειρία, με απρόσκοπτες αλλαγές και χωρίς «κενά» στην απόδοση. Τα νούμερα των επιδόσεων είναι χαρακτηριστικά αφού το γαλλικό μοντέλο μπορεί να ολοκληρώσει το 0-100 χλμ./ώρα σε 6,4 δλ., το 80-120 χλμ./ώρα σε 4,0 δλ. Και τα 1.000 μ. από στάση σε 26,9 δλ. Η κατανάλωση, σύμφωνα με το WLTP, ξεκινά από 0,5 λτ./100 km με πλήρως φορτισμένη μπαταρία (Esprit Alpine) και 5,8 λτ./100 χλμ. με αποφορτισμένη μπαταρία, με τις εκπομπές ρύπων να κυμαίνονται στα 12–15 g CO₂/χλμ. ανά έκδοση.

Renault Rafale Hyper Hybrid E-Tech 4x4:
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η μπαταρία 22 kWh προσφέρει έως 105 χιλιόμετρα αμιγώς ηλεκτρικής αυτονομίας (WLTP σε μικτό κύκλο) και φορτίζει AC έως 7,4 kW, με μαι πλήρη φόρτιση να διαρκει περίπου 2 ώρες και 55 λεπτά σε wallbox 7,4 kW. Σε EV Mode το αυτοκίνητο κινείται ηλεκτρικά με ισχύς 160 ίππων και έως τα 135 χλμ./ώρα, ενώ η λειτουργία E-Save διατηρεί το επίπεδο φόρτισης πάνω από 25% για μελλοντική αστική χρήση. Σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ 55 λτ., η συνολική αυτονομία μπορεί να φτάσει περίπου τα 1.000 χλμ., περιορίζοντας τις στάσεις στα μεγάλα ταξίδια.

Η μετάδοση ροπής μοιράζεται έξυπνα από 100% εμπρός έως 100% πίσω, ανάλογα με το πρόγραμμα MULTI-SENSE και τις συνθήκες. Τα προφίλ Eco, Comfort και Sport μεταβάλλουν την απόδοση από 185 έως 300 ίππους, την κατανομή ροπής και την απόκριση, ενώ το Snow «κλειδώνει» 50/50 με ειδική βαθμονόμηση ESP για χαμηλή πρόσφυση.

Renault Rafale Hyper Hybrid E-Tech 4x4:
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το σύστημα τετραδιεύθυνσης 4Control Advanced μειώνει τον κύκλο στροφής στα 10,4 μ. για εύκολους ελιγμούς στην πόλη και προσφέρει μεγαλύτερη σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες. Στον τομέα των αναρτήσεων συναντάμε μπροστά MacPherson με κάτω τριγωνικό ψαλίδι και πίσω πολλαπλών συνδέσμων, ενώ την πέδηση αναλαμβάνουν δίσκοι 350 και 330 χλστ. εμπρός και πίσω αντίστοιχα.

Η έκδοση Atelier Alpine ανεβάζει περαιτέρω τον πήχη. Φέρει ζάντες 21 ιντσών Chicane με ελαστικά Continental SportContact 7, αποκλειστικό χρώμα Satin Summit Blue (προαιρετικά), αεροτομή Starry Black και λεπτομέρειες Alpine στην καμπίνα.

Το ενεργό σύστημα ανάρτησης με κάμερα «διαβάζει» το οδόστρωμα και ρυθμίζει προληπτικά την απόσβεση, ενώ το μενού Chassis Control προσφέρει τρεις έτοιμες ρυθμίσεις (Comfort, Dynamic και Sport) που ενοποιούν με ένα πάτημα τη χαρτογράφηση 4Control, ανάρτησης, ESP και ανάκτησης. Το αποτέλεσμα είναι περιορισμένες κλίσεις, δυναμική οδήγηση και αίσθηση premium sport-SUV χωρίς θυσίες στην άνεση.

Renault Rafale Hyper Hybrid E-Tech 4x4:
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο εσωτερικό, το OpenR Link με ενσωματωμένο Google αποτελείται από δύο οθόνες σε διάταξη L: μια οριζόντια οθόνη TFT στο ταμπλό, επιφάνειας 321cm² και διαγώνιο 12,3’’ (1920 x 720 pixel, σε οριζόντια απεικόνιση), και μια κάθετη οθόνη αφής με επιφάνεια 453cm² και διαγώνιο 12’’ στην κεντρική κονσόλα (1250 x 1562 pixel, σε κατακόρυφη απεικόνιση) και θεωρείται ένα από τα πιο εύχρηστα interfaces της αγοράς.

Βελτιωμένη από το οικοσύστημα της Google, η εμπειρία πλοήγησης της Renault θεωρείται ότι θέτει τα πρότυπα στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας, με Google Maps, Google Assistant και πάνω από 50 εφαρμογές ανάλογα με τη χώρα και την έκδοση. Εκτός από τις δυνατότητες πλήρους εξατομίκευσης, το συγκεκριμένο interface είναι συμβατό με Android Auto και Apple CarPlay, για ενσύρματη και ασύρματη συνδεσιμότητα smartphone.

Renault Rafale Hyper Hybrid E-Tech 4x4

Για τους πίσω επιβάτες υπάρχει το πίσω υποβραχιόνιο «Ingenius» με βάσεις για συσκευές και παροχές φόρτισης. Η καμπίνα προσφέρει άφθονους χώρους χάρη στο μεταξόνιο των 2.738 χλστ., με γόνατα έως 302 χλστ. στη δεύτερη σειρά και προσεγμένη εργονομία. Ο χώρος αποσκευών είναι 539 λίτρα και φτάνει έως 1.826 λίτρα με την πλάτη αναδιπλωμένη, καλύπτοντας άνετα τις ανάγκες οικογένειας και ταξιδιών.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το αμάξωμα μήκους 4,71 μ., πλάτους 1,86 μ. και ύψους 1,61 μ. συνδυάζει σπορ αναλογίες με πρακτική απόσταση από το έδαφος. Η εμπρός μάσκα με τρισδιάστατα «διαμάντια» και οι προβολείς Matrix LED Vision (προαιρετικά) υπογράφουν σύγχρονη αισθητική, ενώ τα πίσω φώτα micro-optics προσθέτουν βάθος στη φωτιστική υπογραφή.

Renault Rafale Hyper Hybrid E-Tech 4x4

Κατ’ επιλογή, το μοντέλο μπορεί να εφοδιαστεί με την πανοραμική γυάλινη οροφή Solarbay που αποτελείται από εννέα τμήματα που αλλάζουν από αδιαφανή σε διαφανή, χωρίς σκίαστρο. Με εντολή μέσω διακόπτη ή του Google Assistant, οι επιβάτες μπορούν να επιλέξουν τέσσερις θέσεις για την ηλιοροφήπλήρως διαφανής, πλήρως αδιαφανής, διαφανής μπροστά και αδιαφανής πίσω, ή αντίστροφα, ενώ χάρη στην τεχνολογία πολυστρωματικής επένδυσης ελαχιστοποιεί το φαινόμενο της «σάουνας» ή της «κατάψυξης» στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.

Στην ασφάλεια, τα συνολικά 32 συστήματα ADAS καλύπτουν κάθε σενάριο. Το Active Driver Assist (Level 2) συνδυάζει προσαρμοζόμενο cruise control με κεντράρισμα λωρίδας και δεδομένα χαρτογράφησης. Ο οδηγός ρυθμίζει γρήγορα τις προτιμήσεις του μέσω του My Safety Switch, ενώ λειτουργίες όπως ISA με αναγνώριση ορίων, AEBS με ανίχνευση διασταυρώσεων, Blind Spot, Rear Cross Traffic, κάμερες 360° και αυτόματο παρκάρισμα συμπληρώνουν το πακέτο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Renault Rafale Hyper Hybrid E-Tech 4x4

Από την άλλη η μπαταρία ακολουθεί τα υψηλά πρότυπα ασφαλείας της Renault και ενσωματώνει το Fireman Access για ταχεία πρόσβαση πυρόσβεσης σε περίπτωση ανάγκης.

Με μόνιμη τετρακίνηση μέσω πίσω ηλεκτροκινητήρα, μεγάλη πραγματική ηλεκτρική αυτονομία, δυνατές αλλά φιλικές στην αίσθηση επιδόσεις και πλαίσιο ρυθμισμένο από την Alpine στην έκδοση Atelier Alpine, το Rafale Hyper Hybrid E-Tech 4x4 συνδυάζει τεχνολογία, άνεση και απόλαυση οδήγησης με τρόπο που σπάνια συναντάς στην κατηγορία.

Στη χώρα μας, το Renault Rafale στην κορυφαία έκδοση των 300 ίππων ξεκινά από την τιμή των 51.800 ευρώ.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ