Mitsubishi Grandis: Το νέο πρακτικό SUV

Mitsubishi Grandis

Η τάση των κατασκευαστών να επαναφέρουν ονόματα από το ένδοξο παρελθόν συνεχίζεται με αμείωτο ρυθμό.

Αυτή τη φορά, σειρά παίρνει η Mitsubishi, που θέλει να αναβιώσει το Grandis. Η αλήθεια είναι πως δεν ήταν και τόσο θρυλικό μοντέλο, ούτε τόσο παλιό, αφού το γνωρίσαμε πριν από 15 χρόνια ως ένα minivan «made in Japan» - παρότι σχεδιασμένο από έναν Γάλλο, τον Olivier Boulet.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τώρα θα αλλάξει πλήρως, αφού έρχεται στις ευρωπαϊκές αγορές ως ένα συμπαγές crossover, με την κίνηση στους εμπρός τροχούς. Και δεν θα είναι κατασκευασμένο στη Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου, ούτε θα λαμβάνει τεχνολογία και κινητήρες από εκεί. Θα είναι εξ ολοκλήρου γαλλικό, μιας και θα πρόκειται για κλώνο ενός SUV της Renault.

Συγκεκριμένα του Symbioz, που παρουσιάστηκε πριν από μερικούς μήνες και πατά στη σπονδυλωτή πλατφόρμα CMF-B. Θα έχει όμως διαφορές στη σχεδίαση, αφού ειδικά στο πρόσθιο μέρος, υιοθετεί τη Mitsubishi Dynamic Shield, με μαύρο γυαλιστερό κεντρικό τμήμα. Πάντως το σχήμα των προβολέων παραμένει ίδιο.

Διαφοροποιήσεις υπάρχουν και στο πίσω μέρος ενώ τα σχέδια των ζαντών 17, 18 ή 19 ιντσών που είναι διαθέσιμες, αφορούν σχεδιασμό από τη Mitsubishi.

Στο εσωτερικό, είναι δύσκολο να εντοπίσει κανείς διαφοροποιήσεις σε σχέση με το Symbioz – πλην της αλλαγής σήματος στο τιμόνι. Ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός (7 ή 10 ιντσών, ανάλογα την έκδοση), η κεντρική οθόνη πολυμέσων έχει διαγώνιο 10,4 ιντσών και ανάλυση 960×1280 pixel ενώ στα υψηλότερα επίπεδα εξοπλισμό συναντάμε ηχοσύστημα Harman Kardon Premium και τεχνολογική φαρέτρα με 20 διαφορετικά ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας, συμπεριλαμβανομένου και adaptive cruise control.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το νέο Mitsubishi Grandis θα προσφέρεται επίσης με τα ίδια υβριδικά κινητήρια σύνολα. Η νεότερη έκδοση είναι μια ήπια υβριδική με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης 1,3 λίτρων (με ισχύ 140 ίππων) και μίζα-γεννήτρια 12 volt που είναι αρωγός κατά την επιτάχυνση. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι μηχανοκίνητο 6 σχέσεων ή αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, με την κίνηση στον εμπρός άξονα.

Η πλήρως υβριδική έκδοση περιλαμβάνει μίζα-γεννήτρια, ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης 1,8 λίτρων (απόδοσης 109 ίππων) και ηλεκτροκινητήρα έλξης (που συνεισφέρει 49 επιπλέον ίππους), με τη συνδυαστική ισχύ να φτάνει στα 156 άλογα. Μια μπαταρία έλξης 230 volt, χωρητικότητας 1,4 kWh βρίσκεται κάτω από το πάτωμα του πορτμπαγκάζ και δεν μπορεί να φορτιστεί από εξωτερική πηγή.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το Grandis, θα παράγεται -όπως και το Symbioz, στο εργοστάσιο της Renault στην ισπανική πόλη Βαγιαδολίδ. Οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν στο τέλος του έτους, δίχως ακόμα να έχουν ανακοινωθεί τιμές.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ