Πρόωροι τίτλοι τέλους για το supercar της Hyundai N

Hyundai N Vision 74 Concept

Ο σπορ βραχίονας Ν της Hyundai εξέλισσε στο παρελθόν ένα κεντρομήχανο supercar, που θα αποτελούσε το απόλυτο αυτοκίνητο επιδόσεων της κορεατικής εταιρείας - όμως αποφάσισε να το εγκαταλείψει δια παντός.

Ο πρώην επικεφαλής του τομέα Hyundai N, Albert Biermann, επιβεβαίωσε ότι αυτή η σπορ «ναυαρχίδα» της Hyundai όντως βρισκόταν κάποια στιγμή στη φάση της εξέλιξης. Μάλιστα, είχε αποκτήσει και το προσωνύμιο «το αυτοκίνητο του προέδρου». Το supercar αυτό θα έβρισκε τη θέση του πάνω από το hot-hatch i30 N, που αποκαλύφθηκε το 2017.

Hyundai N Vision 74 Concept
Hyundai N Vision 74 Concept
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η αρχική ιδέα ήταν να έχει τον κινητήρα του στο κέντρο, και να διαθέτει επιδόσεις άκρως ανταγωνιστικές με των σημαντικότερων αντίστοιχων υπεραυτοκινήτων του πλανήτη. Ο Biermann ήταν ένθερμος υποστηρικτής του πλάνου αυτού - μάλιστα, αντίστοιχα σχέδια είχε και όταν βρισκόταν στη BMW, πριν οι Βαυαροί επίσης τα απορρίψουν ώστε να αφοσιωθούν στην εξέλιξη του plug-in υβριδικού i8.

Πίσω στη Hyundai, το supercar που εξέλισσε ο τομέας Ν διέθετε ανθρακονημάτινο σασί και τον θερμικό του κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο. Υπήρχαν σκέψεις να συνοδεύεται και με ηλεκτροκινητήρα, που θα μπορούσε ακόμα και να παίρνει την ενέργειά του από κυψέλες υδρογόνου - και η πλατφόρμα του εξελισσόταν με αυτό το πλάνο υβριδικής κίνησης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η απόφαση να εγκαταλειφθεί το σχέδιο για αυτό το κορεατικό supercar ελήφθη από την ηγεσία της εταιρείας. Διότι εκτίμησαν ότι η τιμή των 150.000 ευρώ που θα κόστισε ήταν υπερβολικά υψηλή για να αγοράσει κανείς ένα αυτοκίνητο με το σήμα της Hyundai. Ο Biermann, που είναι πλέον Τεχνικός Σύμβουλος της εταιρείας, δεν διαφώνησε.

Ο Γερμανός εξέφρασε την άποψη, μάλιστα, ότι είναι προτιμότερο για την εταιρεία να εργαστεί πάνω σε λιγότερο εξωτικά και πιο προσιτά σπορ αυτοκίνητα, όπως τα Kona N, i10 N, i20 N και i30 N. Εξάλλου, υπάρχουν και τα πλάνα του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού τετράτροχου του τμήματος Ν, του Ioniq 5 N, το οποίο θα εγκαινιάσει τη νέα γενιά των σπορ αυτοκινήτων της Hyundai ενόψει της επερχόμενης πλημμυρίδας της ηλεκτροκίνησης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα με τον Biermann, ο Ioniq 5 N θα διαθέτει μέχρι και οδηγικό προφίλ Drift, για ατελείωτες πλαγιολισθήσεις με τη βοήθεια των 600 περίπου ίππων του ηλεκτρικού του συστήματος κίνησης. Το Ioniq 5 N αναμένεται να παρουσιαστεί από τη Hyundai μέσα στο 2023, μετά την πρόσφατη αποκάλυψη του προπομπού των ηλεκτρικών Hyundai N, του RN22e.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ