Το τέλος της κρίσης των microchips προβλέπουν οι μεγαλύτερες εταιρείες παραγωγής

VW ID.3

Η Bosch και η Intel εκτιμούν ότι μέσα στο 2023 θα αρχίσει να επιλύεται, σταδιακά, το πρόβλημα έλλειψης microchips που πλήττει την παγκόσμια παραγωγή αυτοκινήτων.

Το πρόβλημα της έλλειψης ημιαγωγών θα συνοδεύει τις αυτοκινητοβιομηχανίες για αρκετό καιρό ακόμη. Για αρκετούς μήνες οι κατασκευαστές θα εξακολουθούν είτε να προσφέρουν τα αυτοκίνητά τους χωρίς ορισμένα σημαντικά ηλεκτρονικά συστήματα, είτε να περιορίζουν την παραγωγή τους - προκαλόντας πολύμηνες ή και πολυετείς καθυστερήσεις στις παραδόσεις αυτοκινήτων.

Πολλοί πιστεύουν ότι η κρίση θα αρχίσει να εξομαλύνεται το δεύτερο φετινό εξάμηνο, και ότι θα αρχίσουν να αυξάνονται τα διαθέσιμα αποθέματα από microchips μέχρι το τέλος του έτους. Όμως, δύο γίγαντες της παγκόσμιας τεχνολογίας ηλεκτρονικών συστημάτων, η Bosch και η Intel, μοιράζονται την άποψη ότι αυτό δεν θα συμβεί πριν το τέλος του 2023.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο CEO της Bosch, Stefan Hartung υποστηρίζει ότι σε περίπου ένα χρόνο από σήμερα θα είναι εφικτό να γίνει μια πρόβλεψη για την πορεία επίλυσης της κρίσης και ότι η έλλειψη ημιαγωγών θα συνεχίσει να προκαλεί «πονοκέφαλο» στις αυτοκινητοβιομηχανίες και τη νέα χρονιά - παρότι έχουν ήδη τεράστιες επενδύσεις για την αύξηση των αποθεμάτων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Intel πρόσφατα εξέφρασε δημόσια την ίδια άποψη, λέγοντας πως τα περιορισμένα αποθέματα θα εξακολουθήσουν να προκαλούν προβλήματα στην παραγωγή αυτοκινήτων μέχρι το 2024. Ταυτόχρονα, όμως, ανέφερε και πως ορισμένοι κατακευαστές θα αρχίσουν να βλέπουν ενδείξεις ανάκαμψης νωρίτερα - καθώς ορισμένοι, όπως η Toyota, έχουν ήδη καταφέρει να λύσουν το πρόβλημα για την παραγωγή ακόμα και στο σύνολο των εργοστασίων τους.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ