
Η πρόσφατη αποκάλυψη της νέας iX3 από τη βαυαρική εταιρεία, άνοιξε την όρεξη στους ανεξάρτητους σχεδιαστές.
Αυτό ισχύει και στην περίπτωση του sugardesign_1, που μοιράστηκε τη δική του ερμηνεία, τη δική του πρόβλεψη σχετικά με το τι θα μας έδειχνε η BMW αν τελικά έπαιρνε το πράσινο φως η i1 Neue Klasse.
Πέρα όμως από τη φαντασία των επίδοξων σχεδιαστών, τι πραγματικά έχουν στα πλάνα τους οι Γερμανοί; Θα υπάρξει entry-level ηλεκτρικό μοντέλο; Η απάντηση είναι καταφατική, με τη BMW να επιβεβαιώνει πως δουλεύει και πάνω σε ένα μικρό, ηλεκτρικό μοντέλο.
BUY NOW
Είναι χαρακτηριστικά τα λόγια του Senior Vice President της BMW, Bernd Körber: «Ποτέ δεν τέθηκε ερώτημα αν θα παραμείνουμε στην κατηγορία των μικρότερων αυτοκινήτων».

Ενώ η iX3 που θα βγει στους ευρωπαϊκούς δρόμους το 2026, διαθέτει κάθετη γρίλια «νεφρών» ως φόρο τιμής σε μια παλαιότερη εποχή. Όμως όπως προκύπτει, αυτό το ρετρό σχέδιο θα το χρησιμοποιούν μόνο τα crossover μοντέλα. Τα sedan, coupe, wagon, θα υιοθετήσουν ευρείες γρίλιες «νεφρών», σε μοτίβο αντίστοιχο του πρωτότυπου Vision Neue Klasse που είχαμε δει το 2023.
Πρέπει επίσης να σημειωθεί πως η BMW σκέφτεται να φέρει στην αγορά μέχρι το τέλος της δεκαετίας κι ένα ακόμα μοντέλο, που θα είναι ανάμεσα στα i1 και i3, πιθανώς με το όνομα i2 Gran Coupe. Μη ξεχνάμε άλλωστε πως οι Γερμανοί ανακοίνωσαν πρόσφατα προϊοντική «επίθεση».

Ο CEO του BMW Group, Oliver Zipse, είπε πρόσφατα: «Με την iX3, δίνουμε το σήμα εκκίνησης για μια πρωτοφανή προϊοντική ανανέωση: έως το 2027, θα φέρουμε περισσότερα από 40 νέα και αναθεωρημένα μοντέλα στην αγορά».