Πόσο ονειρικό θα ήταν ένα νέο Honda S2000 βασισμένο στο Prelude;

Honda S2000 Prelude render

Την απάντηση δίνει ένας ιδιώτης σχεδιαστής, ο οποίος βάσισε την ψηφιακή του δημιουργία στο νέο Honda Prelude για να παρουσιάσει ένα roadster βγαλμένο από τα αυτοκινητικά μας όνειρα.

Η αναβίωση του Honda Prelude “άναψε φωτιές” στη φαντασία των φίλων της ιαπωνικής φίρμας, αλλά δεν είναι το μόνο όνομα που οι ενθουσιώδεις οδηγοί ονειρεύονται να επιστρέψει. Το θρυλικό S2000 εξακολουθεί να στοιχειώνει τις προσδοκίες, και τώρα ένας ψηφιακός καλλιτέχνης, ο Theophilus Chin (γνωστός ως Theottle), μας δείχνει πώς θα μπορούσε να μοιάζει το εμβληματικό roadster αν γεννιόταν ξανά με επιρροές από το νέο Prelude.

Honda S2000
Honda S2000
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το ψηφιακό σχέδιο μένει πιστό στη φιλοσοφία του αυθεντικού μοντέλου: μακρύ καπό, χαμηλό προφίλ, υφασμάτινη οροφή και καμπίνα για δύο. Ωστόσο, κάθε πάνελ έχει επανασχεδιαστεί, χαρίζοντας ένα πιο φρέσκο ύφος, βασισμένο στις γραμμές της facelift εκδοχής του S2000.

Στο εμπρός μέρος, τα φωτιστικά σώματα είναι δανεισμένα από το νέο Prelude, με λεπτή γρίλια και πιο επιθετικό προφυλακτήρα. Τα πλαϊνά υιοθετούν μοντέρνα «καθαρά» νεύρα, χωνευτές χειρολαβές και αεροδυναμικές εισαγωγές πίσω από τα φτερά, ενώ οι 19άρες ζάντες προέρχονται από το πακέτο “Sports Style” που θα διατίθεται στο ιαπωνικό coupe.

Στο πίσω μέρος, το κλασικό look δίνει τη θέση του σε μια LED λωρίδα φωτισμού που πιάνει όλο το πλάτος, μαζί με έντονα μαύρα διακοσμητικά στον προφυλακτήρα. Παράλληλα, διατηρούνται οι δύο κεντρικές απολήξεις της εξάτμισης, τονίζοντας τον σπορ χαρακτήρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η παρουσία εξατμίσεων δείχνει πως αυτό το S2000 παραμένει πιστό στο θερμικό του παρελθόν. Με τη Honda να επενδύει περισσότερο στα υβριδικά παρά στα EV, η επιλογή ενός θερμικού μοτέρ είναι πιο ρεαλιστική. Ο δίλιτρος turbo του Civic Type R με τους 325 ίππους θα ταίριαζε ιδανικά, με μια πιθανή υβριδική υποβοήθηση να προσθέτει δύναμη - αλλά και βάρος.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ότι η Honda δεν διαθέτει αυτή τη στιγμή πισωκίνητη πλατφόρμα για ένα μικρό roadster. Αυτό καθιστά δύσκολη οποιαδήποτε προσπάθεια να σταθεί απέναντι σε μοντέλα όπως το Nissan Z - και πιθανόν αδύνατη, αν ρωτήσει κανείς τους λογιστές της εταιρείας.

Όσο κι αν οι λάτρεις της ιαπωνικής εταιρείας λαχταρούν μια επιστροφή του μυθικού S2000, οι πιθανότητες είναι ελάχιστες. Η στρατηγική της Honda εστιάζει στην παρουσίαση 13 νέων υβριδικών μέχρι το 2030, αφήνοντας ελάχιστο χώρο για ένα niche διθέσιο roadster.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ