https://www.executivelease.gr/leasing-obvious-guide?utm_source=car+and+motor.gr&utm_medium=banner&utm_campaign=car+and+motor.gr&utm_id=banner+car+and+motor

To Honda Prelude είναι η Coupe εκδοχή του Civic Type R

Honda Prelude 2026

Η αναβίωση του Honda Prelude, μέχρι το τέλος του 2025, επιφυλάσσει μια μεγάλη έκπληξη από την ιαπωνική εταιρεία: τα μηχανικά μέρη από το συγκλονιστικό Civic Type R.

Αυτό σημαίνει ότι το νέο Prelude συνοδεύεται από έναν ξεκάθαρο στόχο της Honda: να συνδυάσει την οδηγική απόλαυση με την υβριδική αποδοτικότητα, χωρίς να «κραυγάζει» τον σπορ χαρακτήρα του όπως το Civic Type R.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συγκεκριμένα, πέραν του ότι βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το Civic, η Honda επιβεβαίωσε επίσημα ότι το νέο Prelude θα υιοθετεί την ανάρτηση dual-axis, τα δισκόφρενα Brembo και τα πλατύτερα μετατρόχια εμπρός-πίσω από το Civic Type R.

Πρόκειται για το πρώτο μη-Type R που ενσωματώνει αυτό το σύστημα ανάρτησης, το οποίο περιορίζει την υποστροφή ισχύος και βελτιώνει την ακρίβεια στην αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης.

Ωστόσο, όπως εξηγούν οι μηχανικοί της Honda, το Prelude δεν είναι τόσο “ωμό” όσο το Civic Type R: το πρώτο στοχεύει περισσότερο στην άνεση για μεγάλες αποστάσεις, διατηρώντας ωστόσο ένα πιο «κοφτερό» σπορτίφ χαρακτήρα από το απλό Civic.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κάτω από το καπό βρίσκεται η υβριδική διάταξη με δύο μοτέρ που ήδη γνωρίζουμε από το Civic, αλλά με μια ξεχωριστή πινελιά. Πρόκειται για το νέο “Honda S+ Shift”, το οποίο ενεργοποιείται με ένα ειδικό κουμπί στην κεντρική κονσόλα και προσομοιώνει χειροκίνητο κιβώτιο, με paddle shifters, προσαρμοσμένο ήχο και ρυθμιζόμενη απόκριση ροπής - για να προσφέρει μια πιο συμμετοχική εμπειρία οδήγησης.

Το νέο Prelude είναι ένα δίπορτο Coupe με μεγάλη πίσω πόρτα τύπου hatchback, που του χαρίζει και πρακτικότητα. Στο εσωτερικό, η διάταξη 2+2 θέσεων θυμίζει έντονα τα Civic και Integra, ενώ υιοθετούνται αρκετά στοιχεία από τα πρόσφατα μοντέλα της Honda.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το νέο Coupe της ιαπωνικής εταιρείας τοποθετείται ψηλότερα από το Civic και θα λειτουργεί ως σπορ εναλλακτική με υβριδική τεχνολογία και ευχάριστο χαρακτήρα GT. Η πρώτη του δημόσια εμφάνιση έλαβε χώρα στο φετινό Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood, προμηνύοντας πως είναι το πρώτο μοντέλο της Honda που παντρεύει το παλιό πνεύμα της με τη νέα ηλεκτροϋβριδική εποχή.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ