BMW Head Banner

Πού και πώς θα διαφέρει η νέα Toyota Celica από τη νέα γενιά της GR Supra

Toyota FT-Se concept

Τα δύο sportscars της ιαπωνικής φίρμας θα μοιράζονται τον ολοκαίνουριο δίλιτρο Turbo κινητήρα βενζίνης, όμως θα έχουν εντελώς διαφορετική φιλοσοφία για να συνυπάρχουν εμπορικά.

Συγκεκριμένα, οι πληροφορίες από την Ιαπωνία αναφέρουν ότι η GR Celica θα είναι τετρακίνητη με κεντρικά τοποθετημένο κινητήρα, αποδίδοντας περίπου 400 ίππους χωρίς ηλεκτρική υποβοήθηση.

Toyota FT-Se Concept
Toyota FT-Se Concept
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αντίθετα, η νέα GR Supra θα διατηρήσει τον παραδοσιακό της χαρακτήρα με τον κινητήρα μπροστά και την κίνηση πίσω, αυτή τη φορά με υβριδική τεχνολογία που θα ανεβάζει τη συνολική ισχύ στους 500 ίππους.

Ο κοινός παρονομαστής θα είναι ο νέος υπερτροφοδοτούμενος τετρακύλινδρος 2.0 λίτρων, ένας υπερσύγχρονος θερμικός κινητήρας βενζίνης που είναι ακόμα στη φάση της εξέλιξης στην Ιαπωνία.

Στην περίπτωση της Supra θα συνδυάζεται με ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρία τοποθετημένα πίσω από την καμπίνα, ενώ για τη μείωση του βάρους αναφέρεται πως ο άξονας μετάδοσης ίσως κατασκευαστεί από ανθρακονήματα.

Όπως και στα GR Corolla και GR Yaris, έτσι και οι GR Celica και Supra αναμένεται να προσφέρονται με δύο επιλογές κιβωτίου: χειροκίνητο 6 σχέσεων για τους παραδοσιακούς φίλους της οδήγησης και αυτόματο 8 σχέσεων για όσους προτιμούν μεγαλύτερη ευκολία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Toyota δεν έχει επιβεβαιώσει επίσημα τις φήμες περί της κεντρομήχανης Celica, όμως είναι γνωστό ότι δοκιμάζει σχετικά πρωτότυπα τα οποία αρχικά συνδέθηκαν με την πιθανή αναβίωση του MR2. Αυτό αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο να δούμε στο μέλλον τόσο μία Celica Coupe όσο και ένα MR2 roadster με κοινά τεχνικά θεμέλια.

Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα, οι τελευταίες αναφορές κάνουν λόγο για παρουσίαση της νέας GR Supra το 2027 και της GR Celica το 2028, πιθανόν ύστερα από την εμφάνιση ενός πρωτοτύπου την προηγούμενη χρονιά. Ωστόσο, τα γνωστά προβλήματα εξέλιξης που αντιμετωπίζει η Toyota με το κεντρομήχανο πρωτότυπο GR Yaris M ίσως φέρουν καθυστερήσεις.

Στο μέτωπο των τιμών, το νέο GR Supra εκτιμάται ότι θα κυμαίνεται μεταξύ 52.000 και 65.000 ευρώ στην Ιαπωνία, ακριβότερα από τον προκάτοχό του αλλά κάτω από την ειδική έκδοση Final Edition.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αντίστοιχα, η GR Celica υπολογίζεται ότι θα ξεκινά από τις περίπου 45.000 ευρώ στην ασιατική χώρα, αλλά φυσικά οι τιμές στην Ευρώπη θα είναι υψηλότερες λόγω δασμών και διαφορών στη φορολογία.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ