Range Rover

H Toyota εξελίσσει νέους θερμικούς κινητήρες

toyota engine

Πριν από μερικούς μήνες, η Toyota ανακοίνωσε την κατασκευή νέων βενζινοκινητήρων εσωτερικής καύσης. Βασικό τους χαρακτηριστικό, θα είναι το μικρότερο μέγεθος, αλλά και το περιορισμένο βάρος.

Η οικογένεια των καινούργιων μοτέρ των 1,5 και 2 λίτρων όμως, θα ξεχωρίζει επίσης σε δύο άλλους σημαντικούς τομείς. Αυτό της απόδοσης και της οικονομίας καυσίμου. Ο 3κύλινδρος λέγεται ότι μπορεί εύκολα να ξεπεράσει σε ισχύ τους 300 ίππους, ενώ ο μεγαλύτερος 4κύλινδρος να φτάσει ακόμα και τους 600.

Τον τελευταίο έχει επιμεληθεί το σπορ τμήμα της αυτοκινητοβιομηχανίας Gazoo Racing και έχει ήδη εμφανιστεί στο πρωτότυπο GR Yaris M. Το εντυπωσιακό μοντέλο με τον κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο, παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο τον περασμένο Ιανουάριο, εκπλήσσοντας τους πάντες. Ο «G20E», με τον υπερσυμπιεστή IHI, απέδιδε περίπου 400 με 450 ίππους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
mercedes engine

Ωστόσο με ένα μεγαλύτερο turbo, η ιπποδύναμη είναι εφικτό να ανέβει σε άλλα επίπεδα. Το μοναδικό «αγκάθι», πιθανολογείται ότι ενδέχεται να είναι οι εκπομπές ρύπων. Έως ώρας, ο ισχυρότερος 4κύλινδρος κινητήρας που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε αυτοκίνητο παραγωγής είναι ο AMG M139l της Mercedes με τους 469 ίππους που υπάρχει στην C63. Το λιγότερο γνωστό Mitsubishi Lancer Evolution X FQ-440 MR απέδιδε 440 ίππους και οι μονάδες του περιορίστηκαν στις 40 μόνο.

gr86 engine
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το νέο 2λιτρο μοτέρ της Toyota αναμένεται να τοποθετηθεί σε μοντέλα υψηλών επιδόσεων. Μην ξεχνάμε πως στα σχέδια βρίσκεται τόσο η επιστροφή της Celica όσο και του MR2. Επίσης, μπορεί να υπάρξει και μια νέα γενιά GR86, αλλά και μια Supra. Εν τω μεταξύ η Mazda εξελίσσει περιστροφικούς κινητήρες και η Subaru βελτιώνει περαιτέρω τον boxer. «Κλειδί» βέβαια για όλα τα παραπάνω είναι τα συνθετικά καύσιμα, τα βιοκαύσιμα και το υδρογόνο.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ