Σε τι κατάσταση είναι η μπαταρία ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου μετά από 160.000 χιλιόμετρα

Το Volkswagen ID.3 πέρασε 4 χρόνια στα χέρια ειδικών, αποδεικνύοντας ότι η μπαταρία του αντέχει στον χρόνο και διατηρεί υψηλή απόδοση.
Μετά από τέσσερα χρόνια εντατικής δοκιμής, το Volkswagen ID.3 κερδίζει την εμπιστοσύνη του μεγαλύτερου ανεξάρτητου οργανισμού οδικής ασφάλειας στη Γερμανία. Το ηλεκτρικό μοντέλο διένυσε περισσότερα από 160.000 χιλιόμετρα στο Κέντρο Δοκιμών του ADAC στο Landsberg am Lech, διατηρώντας το 91% της ωφέλιμης ενεργειακής χωρητικότητας της μπαταρίας του.
Ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα, δεδομένου ότι η εργοστασιακή εγγύηση της Volkswagen προβλέπει τουλάχιστον 70% χωρητικότητα στα 8 χρόνια ή στα 160.000 χλμ.
BUY NOW

Το όχημα που χρησιμοποιήθηκε ήταν το ID.3 Pro S με μπαταρία 77 kWh. Όπως ανέφερε ο Martin Sander, μέλος του Δ.Σ. της Volkswagen για Πωλήσεις, Marketing και After Sales: «Με πάνω από 90% απόδοση μετά από 160.000 χιλιόμετρα, το ID.3 αποδεικνύεται ελκυστική επιλογή και ως μεταχειρισμένο». Η αξιολόγηση του ADAC επιβεβαιώνει ότι το ηλεκτρικό μοντέλο διατηρεί υψηλή εμπορική αξία, στοιχείο σημαντικό και για την ελληνική αγορά.
Για να επιτευχθούν τα 160.000 χιλιόμετρα σε σύντομο χρονικό διάστημα, πάνω από το 40% των φορτίσεων πραγματοποιήθηκε σε ταχυφορτιστές. Επιπλέον, το όχημα παρέμενε συχνά συνδεδεμένο στον φορτιστή με την μπαταρία πλήρως φορτισμένη (100%) μεταξύ των διαδρομών – πρακτική που δεν συνιστάται, καθώς επιβαρύνει τη μακροχρόνια απόδοση της μπαταρίας.

Η συγκεκριμένη δοκιμή αποτελεί την πρώτη του είδους για μοντέλο της οικογένειας ID. Καθ’ όλη τη διάρκεια, το όχημα υποβαλλόταν σε τακτικούς ελέγχους από τους μηχανικούς του ADAC, με έμφαση στην κατάσταση της μπαταρίας.
Οι ειδικοί του ADAC συστήνουν επίσης ανεπιφύλακτα την τακτική εγκατάσταση ενημερώσεων λογισμικού. Το ID.3 έλαβε πολλαπλές αναβαθμίσεις κατά τη διάρκεια της δοκιμής – μεταξύ των οποίων και στον υπολογισμό διαδρομής σε πραγματικό χρόνο (EV Route Planner), ο οποίος προτείνει σταθμούς φόρτισης σε μεγάλες αποστάσεις, με βάση την εναπομείνασα ενέργεια, την κυκλοφορία και τις καιρικές συνθήκες. Οι ενημερώσεις περιλάμβαναν επίσης διόρθωση σφαλμάτων καθώς και αύξηση της μέγιστης ισχύος φόρτισης έως και τα 170 kW.

Επιπλέον παρά την μακρά χιλιομετρική κάλυψη, οι τεχνικοί του ADAC διαπίστωσαν ότι το αμάξωμα και το πλαίσιο του ID.3 διατηρούνται σε εξαιρετική κατάσταση. Άξονες, ανάρτηση και σύστημα διεύθυνσης ανταποκρίθηκαν πλήρως στις απαιτήσεις, χωρίς σημάδια φθοράς ή προβλημάτων.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ