Porsche: Για πρώτη φορά υβριδική η κορυφαία 911 Turbo S - Πόσο κοστίζει στην Ελλάδα

Η νέα γενιά του 911 Turbo S παρουσιάστηκε στο IAA του Μονάχου με το καινοτόμο twin-turbo T-Hybrid σύστημα, αποδίδοντας 711 ίππους και καθιστώντας το ισχυρότερο 911 παραγωγής όλων των εποχών.
Η νέα γενιά του 911 Turbo S συνεχίζει μια βαριά κληρονομιά, αφού ο προκάτοχός του θεωρούνταν ήδη σημείο αναφοράς στον κόσμο των σπορ αυτοκινήτων για τον συνδυασμό επιδόσεων, άνεσης μεγάλων αποστάσεων, αποκλειστικότητας και καθημερινής χρηστικότητας. Το νέο μοντέλο, διαθέσιμο τόσο ως κουπέ όσο και με ανοιγόμενη οροφή, ανεβάζει ακόμη περισσότερο τον πήχη, με αυξημένη ισχύ, πιο δυναμική σχεδίαση, βελτιστοποιημένη αεροδυναμική, αναβαθμισμένο πλαίσιο και εξοπλισμό υψηλής αποκλειστικότητας.
Ο ολοκαίνουργιος υβριδικός κινητήρας αποδίδει711 ίππους (523 kW) και 800 Nm ροπής, καθιστώντας το 911 Turbo S το ισχυρότερο 911 παραγωγής μέχρι σήμερα. Η ισχύς αποδίδεται σε ένα ευρύ φάσμα στροφών (2.300–6.000 rpm), με το μέγιστο να φτάνει έως τις 7.000 σ.α.λ. Το νέο T-Hybrid σύστημα (που έκανε το ντεμπούτο του το 2024 στην 911 Carrera GTS) με δύο ηλεκτρικά eTurbos, εξασφαλίζει ταχύτερη απόκριση και εντυπωσιακή αύξηση ισχύος σε σχέση με τον προκάτοχο.
BUY NOW

Σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο PDK 8 σχέσεων και το σύστημα τετρακίνησης PTM, επιταχύνει από 0–100 χλμ./ώρα σε 2,5 δευτερόλεπτα, ενώ τα 200 χλμ./ώρα έρχονται σε μόλις 8,4 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 322 χλμ./ώρα.
Παρά την προσθήκη υβριδικών στοιχείων, το νέο 911 Turbo S ζυγίζει μόλις 85 κιλά περισσότερα από τον προκάτοχό του. Μάλιστα, κατά τις δοκιμές εξέλιξης στην πίστα του Nürburgring Nordschleife πέτυχε χρόνο 7:03.92, 14 δευτερόλεπτα ταχύτερο χρόνο από το προηγούμενο μοντέλο. Ο Brand Ambassador της Porsche, Jörg Bergmeister, δήλωσε ότι «παρά το επιπλέον βάρος, το αυτοκίνητο είναι πιο ευέλικτο, με καλύτερη πρόσφυση και σαφώς ταχύτερο σε κάθε τμήμα της πίστας».
Η νέα γενιά ελαστικών βελτιώνει σημαντικά την πρόσφυση σε στεγνό οδόστρωμα, χωρίς συμβιβασμούς στη βροχή. Στον πίσω άξονα τοποθετούνται φαρδύτερα ελαστικά 325/30 ZR 21, ενώ εμπρός παραμένουν τα 255/35 ZR 20. Βελτιώσεις υπάρχουν και στον τομέα των φρένων, αφού το στάνταρ σύστημα Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) απέκτησε μεγαλύτερους δίσκους (410 χιλιοστά πίσω, 420 χιλιοστά εμπρός), καθιστώντας το, κατά την μάρκα, το ισχυρότερο σύστημα φρένων που έχει τοποθετηθεί σε δίθυρο μοντέλο της Porsche.

Η Porsche εξοπλίζει το νέο 911 Turbo S με ένα ολοκληρωμένο σύστημα ενεργών αεροδυναμικών στοιχείων που βελτιώνουν τόσο την ψύξη όσο και την απόδοση. Στο εμπρός τμήμα υπάρχουν κάθετα διατεταγμένα πτερύγια εισαγωγής αέρα, τα οποία ανοίγουν και κλείνουν ανάλογα με τις ανάγκες, καθώς και ένας ενεργός εμπρός διαχύτης που συνεργάζεται με την ρυθμιζόμενη εμπρός αεροτομή. Στο πίσω μέρος δεσπόζει η γνωστή ανακλινόμενη και ρυθμιζόμενη πτέρυγα, η οποία έχει εξελιχθεί από το προηγούμενο μοντέλο. Όλα αυτά τα στοιχεία λειτουργούν συνεργατικά, σχηματίζοντας ένα ενιαίο σύστημα που προσαρμόζεται συνεχώς στις απαιτήσεις της οδήγησης. Η ροή αέρα κατευθύνεται ιδανικά προς τα φρένα, εξασφαλίζοντας βέλτιστη ψύξη. Παράλληλα, ανάλογα με την κατάσταση, η ενεργή αεροδυναμική είτε περιορίζει την άντωση είτε, όταν τα στοιχεία αναδιπλώνονται, μειώνει την αεροδυναμική αντίσταση. Χάρη σε αυτήν τη φιλοσοφία, ο συντελεστής οπισθέλκουσας του 911 Turbo S Coupe έχει μειωθεί κατά 10% σε σχέση με τον προκάτοχό του, όταν όλα τα στοιχεία λειτουργούν στη βέλτιστη θέση. Επιπλέον, οι λύσεις αυτές βελτιώνουν και την απόδοση φρεναρίσματος σε βρεγμένο οδόστρωμα. Συγκεκριμένα, στη λειτουργία Wet Mode οι εμπρός διαχύτες κλείνουν για να προστατεύσουν τους δίσκους από την υπερβολική εκτόξευση νερού.

Η νέα έκδοση Turbo S εξοπλίζεται στάνταρ με το ηλεκτροϋδραυλικό Porsche Dynamic Chassis Control (ehPDCC), το οποίο μειώνει τις κλίσεις αμαξώματος και ενισχύει την ευελιξία στις στροφές. Προσφέρεται επίσης προαιρετικό σύστημα ανύψωσης εμπρός άξονα, πιο γρήγορο χάρη στην ενσωμάτωση στο δίκτυο 400 V. Το 911 Turbo S διαθέτει νέο στάνταρ σύστημα σπορ εξαγωγής με πίσω σιγαστήρα και τελικές απολήξεις από τιτάνιο, ενώ ο ήχος έχει σχεδιαστεί ειδικά για την κορυφαία έκδοση, με το σύστημα να εξοικονομεί και 6,8 κιλά βάρους. Επιπλέον, η εσωτερική διαχείριση του κινητήρα, με ασύμμετρη χρονική λειτουργία, προσθέτει επιπλέον συχνότητες για τον ήχο στην εξάτμιση.
Η νέα έκδοση Turbo S εγκαινιάζει τη στρατηγική Turbo cross-series design στην 911, με πολυάριθμα στοιχεία σε χρώμα Turbonite, αποκλειστικά για τις Turbo εκδόσεις, όπως το έμβλημα Porsche και η σήμανση Turbo S στο πίσω μέρος. Επιπλέον, ειδικά στοιχεία στο πίσω φτερό και στις ταινίες των παραθύρων ξεχωρίζουν την κορυφαία έκδοση. Η γκάμα τροχών περιλαμβάνει νέα σχέδια με κεντρικό κλείδωμα σε Turbonite.
Όπως είναι τυπικό για τις Turbo εκδόσεις, το νέο κορυφαίο 911 διαθέτει εμφανώς φαρδύτερο αμάξωμα και μετατρόχιο σε σχέση με τα Carrera, με επιπλέον ανοίγματα στα πίσω πλαϊνά. Η ανασχεδιασμένη πίσω όψη και οι έντονοι αεραγωγοί τονίζουν την ευρεία σιλουέτα ενώ οι τιτάνιες απολήξεις του συστήματος εξαγωγής με ειδική σχεδίαση Turbo και η δυναμική pearl δομή πάνω από τη λωρίδα των φαναριών υπογραμμίζουν την θέση του στην γκάμα. Προαιρετικά προσφέρονται οβάλ τελειώματα τιτανίου με διαφορετική υφή.

Στο εσωτερικό, τα στοιχεία Turbonite εντοπίζονται στις πόρτες, το τιμόνι, τον πίνακα οργάνων και την κεντρική κονσόλα, ως διακοσμητική ραφή, ενώ στο Sport Chrono και τον πίνακα οργάνων επαναδημιουργούν στοιχεία του πρώτου 911 Turbo 930. Το νέο 911 Turbo S Coupé παραδίδεται στάνταρ ως δίθυρο, ενώ το Cabriolet σε διάταξη 2+2. Οι HD Matrix LED προβολείς, το Sport Chrono Package με αισθητήρα θερμοκρασίας ελαστικών, η ρυθμιζόμενη ανάρτηση PASM, το ehPDCC και το τιτάνιο σπορ σύστημα εξαγωγής περιλαμβάνονται στο βασικό εξοπλισμό.
Η γκάμα επιλογών επεκτείνεται με περισσότερα από 100 χρώματα, τροχούς Turbo Exclusive Design με carbon λεπίδες σε Neodyme, ελαφρύ ορατό carbon στέγαστρο, ειδικά πίσω φανάρια και αεραγωγούς από carbon. Για πρώτη φορά, διατίθενται ελαφρύτεροι υαλοκαθαριστήρες carbon, ενώ το εσωτερικό μπορεί να αναβαθμιστεί με αντίθετες ραφές, εξατομικευμένο embossing, leather seat consoles και κλειδιά βαμμένα κατά παραγγελία.

Τέλος, μέσω του Porsche Design Timepieces Configurator, οι πελάτες μπορούν να δημιουργήσουν το δικό τους χρονογράφο, προσαρμοσμένο στο αυτοκίνητό τους, με κάσα τιτανίου, δερμάτινο λουράκι από υλικά εσωτερικού Porsche και στοιχεία Turbonite. Ο μηχανισμός WERK 01.200 με πιστοποίηση COSC και λειτουργία flyback ολοκληρώνει την αποκλειστική πρόταση.
Η νέα Porsche 911 Turbo S ξεκινά άμεσα τη διάθεσή της στη χώρα μας και η τιμή εκκίνησής της στην ελληνική αγορά τοποθετείται στα 343.150 ευρώ.