
Τελικά όπως όλα δείχνουν, το επερχόμενο ηλεκτρικό SUV K1 της Porsche θα διατίθεται αρχικά μόνο σε εκδόσεις με θερμικό κινητήρα και ως plug-in υβριδικό. Εν τω μεταξύ με κινητήρα εσωτερικής καύσης θα κινούνται και οι νέες 718.
Η γερμανική εταιρεία αλλάζει στρατηγική, όσον αφορά την ηλεκτροκίνηση. «Τραβά χειρόφρενο», εστιάζοντας περισσότερα σε μοντέλα που θα κινούνται με συμβατικά μοτέρ. Έτσι επηρεάζεται αυτομάτως η εξέλιξη του νέου μεγάλου SUV με την κωδική ονομασία Κ1, που ετοίμαζε και το οποίο θα τοποθετούταν πάνω από την Cayenne.

Αντί να βασιστεί στην πλατφόρμα SSP 61 Sport (η ανάπτυξή της αναβάλλεται μέχρι το 2030), όπως ήταν προγραμματισμένο, θα προσφερθεί μόνο με συμβατικούς και υβριδικούς κινητήρες, τουλάχιστον στην αρχή. Το συγκεκριμένο γεγονός έχει αντίκτυπο και στις επόμενες γενιές των Panamera και Taycan.
BUY NOW
Από την άλλη, η Porsche επιβεβαιώνει την πρόθεσή της για επέκταση της σημερινής ηλεκτρικής της γκάμας. Εκτός από την ηλεκτροκίνητη Macan και την Cayenne EV που έρχεται σύντομα, η Taycan θα εξακολουθήσει να υφίσταται στον στόλο της. Ωστόσο οι νέες 718, θα χρησιμοποιούν και κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Η μάρκα επικαλείται τη μειωμένη ζήτηση από το αγοραστικό κοινό για τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα και αυτό φέρνει συνεπώς τροποποιήσεις στα πλάνα της. Ταυτόχρονα όμως, ανεβαίνει σημαντικά το budget, αφού προκύπτουν πρόσθετα έκτακτα κόστη. Συνολικά αναμένονται περίπου 3,1 δισεκατομμύρια ευρώ επιπλέον.
Επίσης, σύμφωνα με γνωστό βρετανικό περιοδικό σχεδιάζεται ένα άλλο νέο SUV με κινητήρα εσωτερικής καύσης και κωδική ονομασία Μ1, στο μέγεθος του Audi Q5, διότι ο διάδοχος της Macan δεν πιάνει προς το παρόν τα αναμενόμενα νούμερα στις πωλήσεις της.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ