Πωλητήριο σε μοναδικό Skoda Favorit με VR6 178 ίππων

Skoda Favorit VR6 1

Λύκος με προβιά αποδεικνύεται το συγκεκριμένο Skoda Favorit, μιας και κάτω από το μικρό καπό του αναπνέει ο VR6 κινητήρας του Volkswagen Group.

Η εμπορική καριέρα του Skoda Favorit ξεκίνησε στα τέλη της δεκαετίας του ‘80 και μέχρι την διακοπή της παραγωγής του το 1994, εφοδιαζόταν αποκλειστικά με κινητήρα βενζίνης 1,3 λίτρων και απόδοση, στην ισχυρότερη εκδοχή του, 67 ίππους.

Skoda Favorit VR6 3
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όπως αντιλαμβάνεστε, οι επιδόσεις που χάριζε στο ελαφρύ σουπερμίνι της Skoda δεν αποτελούσαν το δυνατό του σημείο, με αποτέλεσμα όποιος ήθελε να αναβαθμίσει αυτόν τον τομέα θα έπρεπε να καταφύγει σε βελτιώσεις ή σε αλλαγή κινητήρα. Κάπως έτσι σκέφτηκε και ο Ούγγρος ιδιοκτήτης του συγκεκριμένου Favorit, προχωρώντας σε “μεταμόσχευση” κινητήρα.

Ο Kristóf Rádai πήρε ένα Favorit του 1991 και τοποθέτησε έναν VR6 πρώτης γενιάς. Το συγκεκριμένο μοτέρ των 2,8 λίτρων παρουσιάστηκε εκείνη την εποχή με σκοπό να εφοδιάσει τις γρήγορες εκδόσεις των Volkswagen Golf και Corrado, και για αυτό τον λόγο ξεχώριζε για τις μαζεμένες του διαστάσεις. Η ισχύς του έφτανε του 178 ίππους και η ροπή τα 235 Nm, χαρίζοντας δυνατές επιδόσεις στις κορυφαίες εκδόσεις των μικρομεσαίων VW.

Skoda Favorit VR6 2

Κάπως έτσι πρέπει να σκέφτηκε και ο νεαρός Ούγγρος που προχώρησε στην μετατροπή. Βέβαια, θα πρέπει να αναφέρουμε ότι δεν υπάρχουν στοιχεία για άλλες μετατροπές στο συγκεκριμένο Skoda Favorit και οι επιδόσεις που πετυχαίνει δεν εντυπωσιάζουν, καθώς οι εμπρός τροχοί δεν μπορούν να περάσουν εύκολα την δύναμη στον δρόμο. Ένα ενδεικτικό 0-100 χλμ./ώρα που πραγματοποίησε στο βίντεο που ακολουθεί διήρκησε 12,5 δλ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τέλος, το συγκεκριμένο Skoda Favorit VR6 βρίσκεται σε διαδικασία αναζήτησης νέου ιδιοκτήτη, με την τιμή πώλησης να είναι 20.000 ευρώ.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ