audi q3

Ποια Ferrari χάνει σε χρόνο... ρεκόρ την αξία της;

Ferrari SF90 Stradale

Μπορεί το όνομα της ιταλικής εταιρείας να προκαλεί ενθουσιασμό και τα αυτοκίνητά της δέος, όμως δεν έχουν όλα την ίδια αξία σε βάθος χρόνου.

Υπάρχει ένα σύγχρονο μοντέλο της Ferrari, που δείχνει να χάνει πολύ γρήγορα αξία – σχεδόν όσο γρήγορα κινείται στο δρόμο! Ο λόγος για την SF90 των 1000 αλόγων και της επιτάχυνσης 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 2.5 δευτερόλεπτα.

Οι κατασκευαστές «πολεμούν» την τάση των μεταπωλήσεων, όπου συναντώνται κερδοσκοπικές τάσεις, όμως εδώ έχουμε ακριβώς το αντίθετο. Η τιμή πέφτει και πέφτει κατά εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ. Τον περασμένο Μάιο, μία SF90 με μόλις 300 χιλιόμετρα «στην πλάτη», πουλήθηκε σε δημοπρασία 140.000 ευρώ φθηνότερα από την αρχική της τιμή. Μία άλλη, που είχε ήδη καλύψει 2000 χιλιόμετρα, είχε διπλάσια μείωση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αν μπει κανείς σήμερα, σε ένα συγκεκριμένο ιστότοπο αγγελιών αυτοκινήτων, από τους μεγαλύτερους στην Ευρώπη, θα βρει περισσότερες από 300 αγγελίες για το συγκεκριμένο μοντέλο της Ferrari! Ένας αριθμός που δεν έχει υπάρξει ξανά για άλλο μοντέλο της.

Τι πάει όμως τόσο στραβά με την SF90; Ένας λόγος είναι πως η εγγύησή της αρχίζει να λήγει. Ένας άλλος, αλληλένδετος και σημαντικότερος, είναι πως το υβριδικό σύστημα του αυτοκινήτου έχει αποδειχθεί… όχι ιδιαίτερα αξιόπιστο. Συχνά υπάρχει σοβαρή φθορά στη μπαταρία, ειδικά όταν η SF90 οδηγείται σπάνια ή μένει ακινητοποιημένη για μεγάλα διαστήματα. Αξίζει να σημειωθεί πως η Ferrari προσφέρει εργοστασιακή επέκταση εγγύησης (με επιπλέον κόστος), που προϋποθέτει αντικατάσταση της μπαταρίας κάθε οκτώ χρόνια.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ένα ακόμα στοιχείο, είναι πως αυτή η υβριδική τεχνολογία που κάποτε, για παράδειγμα όταν λανσαρίστηκε η LaFerrari, ήταν κάτι νέο και εντυπωσιακό, τώρα, είναι κάτι στο οποίο οι επίδοξοι αγοραστές εστιάζουν σε τομείς όπως η δυσκολία στη συντήρηση.

Βέβαια οι κακές γλώσσες, αναφέρουν πως η SF90 δεν κέρδισε ποτέ την πλήρη αποδοχή σε ό,τι αφορούσε στο σχεδιασμό της. Μένει να δούμε, κατά πόσο όλα αυτά θα αλλάξουν στην περίπτωση της διαδόχου της, 849 Testarossa.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ