Πώς θα μπορούσε να είναι μια STi έκδοση του Subaru BRZ;

Subaru BRZ STi render

To ανανεωμένο Subaru BRZ διαθέτει το μακρύ κατάλογο των αξεσουάρ STi, αλλά όχι μια εργοστασιακή -και βέβαια ισχυρότερη- τέτοια έκδοση. Ένας ιδιώτης σχεδιαστής, όμως, φαντάστηκε πώς θα μπορούσε να ήταν ένα γνήσιο BRZ STi.

Στο νέο μοντέλο του 2020 η ιαπωνική εταιρεία αναβάθμισε την παλιά πλατφόρμα στην οποία βασίζεται στο sportscar της και το εκμοντέρνισε με μια σειρά από αισθητικές παρεμβάσεις και νέες τεχνολογίες, μαζί με την τοποθέτηση του βελτιωμένου στους 235 ίππους κινητήρα boxer των 2.4 λίτρων. Δεν διαθέτει πιο σπορ έκδοση, αλλά αντίθετα το διαθέτει ως αγωνιστικό, με την ονομασία BRZ Cup Car Basic.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στους αγοραστές του BRZ προσφέρεται η δυνατότητα από τη Subaru να κάνουν πιο σπορ και δυναμική την εμφάνισή του, με μια σειρά ατελείωτων αξεσουάρ που περιλαμβάνονται στον κατάλογο STi. Με λίγα λόγια, με αξεσουάρ που θα είχε ένα BRZ STi -αν υπήρχε- αλλά χωρίς τις μηχανολογικές και μηχανικές του βελτιώσεις που θα το έκαναν ταχύτερο και ικανότερο στο δρόμο.

Μια τέτοια έκδοση θα ήταν ιδιαίτερα ελκυστική για όσους μεγάλωσαν με τις εικόνες του Subaru Impreza STi, είτε του Impreza WRC από τις ειδικές διαδρομές του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι. Αλλά ένα BRZ STi παραμένει ακόμα στη σφαίρα του «ονείρου», ίσως και διά παντός. Με εξαίρεση αυτά τα ψηφιακά σχέδια που δημιούργησε, χωρίς να σχετίζεται επουδενί με τη Subaru, ο ιδιώτης σχεδιαστής της Avante Design.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο τελευταίος δεν υπήρξε καθόλου μετριοπαθής στη δημιουργία του: τοποθέτησε στο BRZ STi τεράστιους αεραγωγούς στις άκρες του προφυλακτήρα, ένα μεγάλο splitter (εμπρός πτέρυγα) στο κάτω μέρος του, και ιδιαίτερα λαξευμένα μαρσπιέ και θόλους.

Και επίσης, στην ουρά του ιαπωνικού αυτοκινήτου, την τεράστια πτέρυγα με το κλασσικό σχέδιο των παλιών STi πάνω από τη δεύτερη πτέρυγα της απόληξης του αμαξώματος, έναν δυναμικό διαχύτη με δύο μεγάλης διαμέτρου απολήξεις της εξάτμισης στις άκρες του και άλλους δύο αεραγωγούς στον προφυλακτήρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Χρησιμοποίησε, φυσικά, τις εμβληματικές χρυσές ακτινωτές ζάντες, μια τετράδα Enkei RS05RR με ελαστικά Toyo, και έβαψε το αμάξωμα στο παραδοσιακό αγωνιστικό μπλε της Subaru. Δεν έκανε καμία αναφορά σε μηχανικές αναβαθμίσεις, αλλά ένα τέτοιο αυτοκίνητο δεν θα μπορούσε -στις μέρες μας- να αποδίδει κάτω από 300 ίππους.

Οι αγοραστές του BRZ δεν μπορούν, τουλάχιστον όχι ακόμη, να δημιουργήσουν κάτι τέτοιο επιλέγοντας ανάμεσα στα αξεσουάρ του καταλόγου STi. Μπορούν, παρόλα αυτά, να προσθέσουν μεγαλύτερα αεροδυναμικά εξαρτήματα και πτερύγια, διαφορετικές ζάντες, αναβαθμισμένο σύστημα εξάτμισης, ακόμη και σκληρότερα ελατήρια στην ανάρτηση για πιο δυναμική συμπεριφορά. Και φυσικά μια πλειάδα διακοσμητικών στοιχείων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όμως, ένα εργοστασιακό BRZ STi με την υπογραφή της εταιρείας της Fuji Heavy, πλούσιο σε ανθρακονήματα, ισχυρότερο και στημένο από το εργοστάσιο, θα ήταν σίγουρα πολύ ενδιαφέρον για μια γενιά που μεγάλωσε με τις εικόνες του Colin McRae και του Richard Burns στις πλαγιές της Οίτης και του Ελικώνα.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ