Οι τελευταίες πληροφορίες για την έκδοση HF της νέας Lancia Ypsilon

Lancia Ypsilon 2024

Η Ypsilon πέρασε μετά από μία δεκαετία στη νέα της γενιά, στο γύρισμα της σελίδας της ιστορίας της εταιρείας του Τορίνου, και τώρα η Lancia ετοιμάζει την “εκρηκτική” της -αμιγώς ηλεκτρική- έκδοση Ypsilon HF.

Κατά την παρουσίαση της νέας Ypsilon επιβεβαιώθηκε και επίσημα η φήμη των τελευταίων μηνών, για τη σπορτίφ Ypsilon HF των 240 hp ίππων που θα αναβιώσει τα δύο αυτά ένδοξα γράμματα της ιστορίας της εταιρείας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κατά συνέπεια, η αναγέννηση της Lancia δεν θα έχει να κάνει με το πέρασμά της στην ηλεκτρική εποχή, αλλά και με την επανασύνδεσή της με το θρυλικό της παρελθόν, και με τα σπορ αυτοκίνητα που αποτελούσαν “αποστάγματα” των θρυλικών Delta στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι της δεκαετίας του 1980.

Την επιβεβαίωση της Ypsilon HF έκανε ο ίδιος ο διευθύνων σύμβουλος της Lancia, Luca Napolitano. Αυτό που ξέρουμε με βεβαιότητα μέχρι στιγμής είναι ότι θα έρθει το 2025, θα είναι αμιγώς ηλεκτρική και θα έχει ισχύ 240 hp, χρησιμοποιώντας το ίδιο σύστημα ηλεκτροκίνησης που θα έχει και το επερχόμενο Abarth 600e. Η κίνηση θα μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς.

O διευθύνων σύμβουλος της Lancia, Luca Napolitano
O διευθύνων σύμβουλος της Lancia, Luca Napolitano

Πιστεύεται ότι ο ιταλικό ηλεκτρικό hot-hatch θα βασίζεται στη νέα και εξελιγμένη πλατφόρμα Perfo-eCMP (που βασίζεται στη CMP) της Stellantis, και θα ρυθμιστεί με γνώμονα την απόλυτη οδηγική ακρίβεια στη συμπεριφορά της στο δρόμο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σε σχέση με την απλή Ypsilon θα είναι χαμηλωμένη, με αυξημένο κατά 5 εκατοστά πλάτος, με νέα ρύθμιση της ανάρτησης και του συστήματος διεύθυνσης, και πολλά άλλα. Δεν αποκλείεται, ωστόσο, η μπαταρία των 51 kWh να παραμείνει ίδια, που προσφέρει 403 km αυτονομίας στην απλή ηλεκτρική έκδοση.

Βεβαίως, με την αύξηση της ισχύος, που χαρίζει επιτάχυνση 0-100 km/h σε 5,8 δευτερόλεπτα, η αυτονομία θα μειώνεται με πιο ραγδαίο ρυθμό κάθε φορά που ο οδηγός θα θέλει να ξεδιπλώνει τις ενισχυμένες δυνατότητες της Ypsilon HF.

Όσον αφορά στο σχεδιασμό, πέραν του αυξημένου πλάτους, η HF θα έχει και τις ανάλογες εμπρός (splitter) και πίσω πτέρυγες. Ενδεχομένως να μάθουμε περισσότερα για αυτήν στο φετινό αγώνα Mille Miglia 2024, στο μέσον Ιουνίου, καθώς και για τις νέες Gamma και Delta που ετοιμάζει η ιταλική εταιρεία.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ