Οι νέες Ferrari θα έχουν την αιχμή των συστημάτων πολυμέσων

Ferrari 296 GTB Interior

Η Ferrari ανακοίνωσε τη συνεργασία της με τη Harman Automotive, το παρακλάδι της Samsung που θα προσφέρει στο Μαρανέλο την τελευταία τεχνολογία των ψηφιακών λογισμικών infotainment.

Η Harman, που έγινε παράλληλα και συνεργάτης-χορηγός της Scuderia Ferrari στη Formula 1, παρουσίασε στη φετινή έκθεση ηλεκτρονικών CES του Λας Βέγκας το σύστημα Ready Upgrade, που περιλαμβάνει τόσο το hardware όσο και το λογισμικό λειτουργίας και υπόσχεται «πλήρως αναβαθμιζόμενη ηλεκτρονική εμπειρία στην καμπίνα» του αυτοκινήτου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αυτό σημαίνει ότι το Ready Upgrade θα αφομοιώνει το πρότυπο λειτουργίας ενός tablet ή ενός smartphone, αντί να αποτελεί μια απλή ψηφιακή οθόνη αφής με διάφορες εφαρμογές. Ένα από τα πλεονεκτήματα αυτού είναι ότι θα επιτρέπει στις αυτοκινητοβιομηχανίες να εισάγουν πιο γρήγορα και πιο εύκολα αναβαθμίσεις του λογισμικού, και με μικρότερο κόστος.

Ειδικά για εταιρείες όπως η Ferrari αυτό είναι εξαιρετικά χρήσιμο, καθώς τα πολυτελή και ιδιαίτερα δαπανηρά της supercars παραμένουν σε λειτουργική κατάσταση από τους ιδιοκτήτες τους για αρκετές δεκαετίες.

«Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με τη Harman για να επεκτείνουμε το πλεονέκτημά μας στην εμπειρία της καμπίνας και να προσφέρουμε στους πελάτες μας αίσθηση οδήγησης που δεν μοιάζει με καμία άλλη» είπε ο CEO της Ferrari, Benedetto Vigna.

Η Harman αντιμετωπίζει μια πρόκληση, πάντως, ξεκινώντας τη συνεργασία της με τη Ferrari: να βρει τον τρόπο με τον οποίον μπορούν ορισμένες λειτουργίες -όπως η εκκίνηση του κινητήρα και η επιλογή του προφίλ οδήγησης- να γίνουν καλύτερα και πιο αποδοτικά με την αφή, αντί με φυσικούς διακόπες. Ήδη σε αυτοκίνητα όπως οι Ferrari Roma, SF90 και 296 GTB γίνονται με ψηφιακά μπουτόν, και η ιταλική εταιρεία έχει δεχθεί κριτική για αυτό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παράλληλα, ο ρόλος της Harman θα είναι εξέχουσας σημασίας για την εξέλιξη των ηλεκτρονικών συστημάτων που θα διαθέτει η πρώτη αμιγώς ηλεκτρική Ferrari της ιστορίας, που αναμένεται να παρουσιαστεί το 2025.

Ο ανταγωνισμός στις ψηφιακές τεχνολογίες του εσωτερικού των αυτοκινήτων γίνεται όλο και πιο λυσσαλέος. Η Honda συνεργάστηκε για το σκοπό αυτό με τη Sony, δημιουργώντας μαζί την εταιρεία Afeela, η Qualcomm παρουσίασε στη CES 2023 την τεχνολογία Digital Chassis και η LG εκκινησε τη συνεργασία της με την εταιρεία Magna.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ