Οι νέες Alfa Romeo που περιμένουμε μέσα στο 2024

alfa romeo 33 stradale

Από την εκθαμβωτική 33 Stradale μέχρι το πολυαναμενόμενο και εμπορικά άκρως ενδιαφέρον νέο συμπαγές B-SUV, αυτές είναι οι Alfa Romeo που θα υποδεχθούμε τη χρονιά που έρχεται.

Η εταιρεία του Τορίνου συνεχίζει την εντυπωσιακή της αναγέννηση υπό τον όμιλο Stellantis, εμπλουτίζοντας σταδιακά τη γκάμα της με μια σειρά από ολοκαίνουρια αυτοκίνητα - και χωρίς να έχει χάσει στη δύσκολη περασμένη δεκαετία ούτε στο ελάχιστο τη μοναδική φήμη και την εικόνα που τη συνόδευαν ανέκαθεν στην ιστορία της.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μετά την εξασφάλιση της επιβίωσής της, και την επιστροφή της στην κερδοφορία, η Alfa εστιάζει την προσοχή της στις κρισιμότερες εμπορικά κατηγορίες της ευρωπαϊκής αγοράς, καθώς και σε ορισμένα αυτοκίνητα γοήτρου που ξυπνούν το παλιό, καλό πάθος για τις αυτοκινητικές της δημιουργίες.

Στην πρώτη περίπτωση, μετά την Tonale που έγινε αμέσως πρωταγωνίστρια στα premium C-SUV, μέσα στο 2024 η Alfa ετοιμάζεται να παρουσιάσει άλλο ένα εμπορικό υπερόπλο: το καινούριο της B-SUV, το οποίο αναμένεται να συμβάλλει σε πολύ μεγάλο βαθμό στην αύξηση του όγκου πωλήσεών της καθώς μπαίνει σε μια από τις δημοφιλέστερες κατηγορίες της ηπείρου μας.

Το μικρό SUV, που θα μπει σε μια κατηγορία όπου ήδη η Toyota τοποθέτησε το Lexus LBX και η Volvo το ΕΧ30, δεν έχει αποκτήσει ακόμα την οριστική του ονομασία. Επί μήνες υπήρχαν οι φήμες ότι θα λέγεται Brennero (άλλο ένα πέρασμα των Άλπεων, όπως τα Stelvio και Tonale), αλλά τελευταία ακούγονται και τα ονομάτα Milano, Visconti, Arna, καθώς και MiTo (για την αναβίωση του παλιού της citycar). Προς το παρόν στο ιταλικό εργοστάσιο αποκαλείται Project 966 ή Kid.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το ιταλικό συμπαγές SUV θα αποκαλυφθεί νωρίς το 2024 και ο σχεδιασμός του αμαξώματος -των περίπου 4,20 μέτρων- θα έχει αρκετά δυναμικά στοιχεία. Θα βασίζεται στην πλατφόρμα e-CMP2 του ομίλου Stellantis, όπως και τα νέα Jeep Avenger και Fiat 600, που σημαίνει ότι θα αποκτήσει και αυτή αμιγώς ηλεκτρική έκδοση με τον ίδιο ηλεκτροκινητήρα 156 ίππων και αυτονομία περίπου 400 χιλιομέτρων.

Παράλληλα, θα διαθέτει και ήπια υβριδική (MHEV) έκδοση με βάση τον κινητήρα βενζίνης 1.2 λίτρου, 136 ίππων, και με ηλεκτρικό σύστημα 48V σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων. Το ίδιο που διαθέτει και το Peugeot 2008 του τεράστιου αυτοκινητικού ομίλου. Όσο για την τιμή του, θα πρέπει να την περιμένει κανείς στο εύρος των 35.000 ευρώ.

Αυτός θα είναι ο βασικός εκπρόσωπος της Alfa για το 2024, στο πλαίσιο της δέσμευσης του διευθύνοντος συμβούλου Jean-Philippe Imparato για την παρουσίαση ενός καινούριο αυτοκινήτου κάθε χρόνο. Όμως, μέσα στην ίδια χρονιά θα ξεκινήσουν και οι παραδόσεις των πρώτων από τα μόλις 33 αντίτυπα της νέας 33 Stradale.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το ιταλικό supercar είναι μια δημιουργία γοήτρου, που δεν έχει στόχο την κερδοφορία αλλά να φέρνει στην επιφάνεια και πάλι τις ρίζες του σχεδιαστικού και οδηγικού πάθους της Alfa Romeo. Είναι φυσικά εμπνευσμένο από τη θρυλική 33 Stradale της δεκαετίας του '60, και το πρώτο της αντίτυπο θα παραδοθεί στις 17 Δεκεμβρίου του 2024.

Τα 33 της αντίτυπα θα κατασκευαστούν σε δύο εκδόσεις: μία βενζίνης με κινητήρα biturbo V6 ισχύος 620 ίππων, με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων διπλού συμπλέκτη, και μία ηλεκτρική απόδοσης 750 ίππων με αυτονομία 450 χιλιομέτρων.

Η θερμική έκδοση θα έχει επιτάχυνση 0-100 km/h σε λιγότερα από 3 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 333 km/h, αλλά για την ηλεκτρική έκδοση δεν υπάρχουν ακόμη αντίστοιχα, επίσημα στοιχεία. Η επιτάχυνση, πάντως, αναμένεται να είναι ακόμη πιο εκρηκτική.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το ιταλικό supercar θα είναι χειροποίητο, και θα προσφέρει στους 33 εύπορους αγοραστές του πληθώρα από επιλογές πλήρους εξατομίκευσης στον κλασσικό χώρο Bottega of the Council Room του μουσείο του Arese - στο ίδιο μέρος που εγκρίθηκε το πρόγραμμα της αρχέγονης 33 Stradale το 1967.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ