
Η αυτοκίνηση περιλαμβάνει μερικές απίστευτες ιστορίες, με λεπτομέρειες που συναρπάζουν – όπως αυτή που θα σας πούμε σήμερα.
Αφορά ένα από τα πιο θρυλικά κεφάλαια στην ιστορία του αυτοκινήτου και περιέργως, αυτό άνοιξε σε ένα… βαγόνι τρένου. Υπεύθυνος για αυτό ήταν ο Ferdinand Karl Piëch, εγγονός του Ferdinand Porsche. Ήταν 1997 και ο γεννημένος στη Βιέννη μηχανολόγος, ταξίδευε με Shinkansen, δηλαδή με ένα από τα περίφημα bullet trains της Ιαπωνίας, κάνοντας τη διαδρομή Τόκιο-Ναγκόγια.
Δίπλα του είχε τον τότε υπεύθυνο ανάπτυξης κινητήρων στη Volkswagen, Heinz Neumann, με τους δύο άνδρες να ανταλλάσσουν απόψεις φτάνοντας τελικά στο να… διαμορφώσουν το μέλλον.
BUY NOW

Τότε λοιπόν ο Piëch είχε μία ιδέα, την οποία ζωγράφισε (!) στο πίσω μέρος ενός φακέλου: έναν 18κύλινδρο κινητήρα, δομημένο ως ένα σύνολο τριών εξακύλινδρων σε σειρά κινητήρων. Κάπου εκεί «γεννήθηκε» η W16 Bugatti Veyron. Βλέπετε, η VW δεν είχε στην «οικογένεια» της ή ακόμα και στη λογική της, ένα τέτοιο όχημα. Όμως η εξαγορά της γαλλικής εταιρείας από τους Γερμανούς, τα άλλαξε όλα.
Πρώτα ήρθε το πρωτότυπο EB118, ένα δίθυρο κουπέ με 18κύλινδρο κινητήρα, σχεδιασμένο από τον Giorgetto Giugiaro (φωτό), το οποίο και τράβηξε τα βλέμματα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού τον Σεπτέμβριο του 1998. Την επόμενη χρονιά στη Γενεύη ήρθε η EB 218 (Γενεύη 1999), στη Φρανκφούρτη η EB 18/3 Chiron και τέλος, στο Τόκιο, η EB 18/4 Veyron.

Ήταν η ώρα το όραμα του Piëch να μπει στην παραγωγή και ήταν ακριβώς όπως το είχε ονειρευτεί (έστω και με δύο κυλίνδρους λιγότερους): με 1001 ίππους και τελική ταχύτητα άνω των 400 χλμ./ώρα. Συγκεκριμένα στα 407, με επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 2.5 δευτερόλεπτα. Η Bugatti Veyron 16.4 ήταν το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής όταν λανσαρίστηκε.
Στη συμπλήρωση 88 ετών από την ημέρα γέννησης του αείμνηστου αυστριακού, η Bugatti έδωσε στη δημοσιότητα εκείνο το σχέδιο.