
Πρόκειται για ένα από τα πιο θρυλικά μοντέλα της μάρκας με το μπλε οβάλ σήμα και ίσως να το δούμε ξανά, με τη βοήθεια της… Volkswagen!
Σας μπερδέψαμε; Πάμε να εξηγήσουμε πως έχουν τα πράγματα. Ήταν Ιούλιος του 2023 όταν βγήκε το τελευταίο Fiesta από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου της Ford στην Κολωνία της Γερμανίας. Ήταν το τέλος εποχής για ένα μοντέλο που είχε σχεδόν μισό αιώνα ζωής, μιας και η παραγωγή του είχε ξεκινήσει τον Ιούνιο του 1976!
Αυτά αφορούσαν στο χθες. Το σήμερα θέλει τη Ford να συνεργάζεται με το Volkswagen Group, με τα Explorer και Capri να χρησιμοποιούν την ίδια πλατφόρμα με τα ID.4 και ID.5 (MEB). Και αφού αυτό το ξεκίνημα της συνεργασίας των δύο πλευρών έχει κριθεί επιτυχημένο, ετοιμάζονται και επόμενα βήματα!
BUY NOW

Ακόμα τίποτα δεν έχει επιβεβαιωθεί από το στρατόπεδο της Ford, όμως τα λόγια του επικεφαλής πωλήσεων και μάρκετινγκ της Volkswagen, Martin Sander, στο πλαίσιο συνέντευξής του στο Auto Express, άνοιξαν σε πολλούς την… όρεξη: «Δεν μπορώ να αποκλείσω ότι υπάρχουν κι άλλες ευκαιρίες να μοιραστούμε ξανά τεχνολογία».
Το επόμενο βήμα θα ήταν σε οχήματα μικρότερου μεγέθους, με την πλατφόρμα MEB Entry που θα χρησιμοποιηθεί στα ID.1 και ID.2. Ένα supermini λοιπόν με το σήμα της Ford άρα οι συνειρμοί είναι προφανείς. Άλλωστε, μπορεί οι πωλήσεις της μάρκας να πηγαίνουν καλά στην Ευρώπη αλλά ένα μικρότερο όχημα λείπει από τη γκάμα της, η οποία ξεκινά με το Puma.

Ένα ηλεκτρικό Fiesta λοιπόν, θα μπορούσε να έχει τις γνώριμες διαστάσεις του μοντέλου με μήκος λίγο άνω των τεσσάρων μέτρων αλλά και δυναμικό χαρακτήρα, που θα αντικατοπτρίζεται και στο σχεδιασμό. Με αυτονομία που θα ξεπερνά τα 400 χιλιόμετρα μεταξύ φορτίσεων. Όμως ακόμα κι αν τα παραπάνω γίνουν πραγματικότητα, δεν θα γίνουν άμεσα.