Ντεμπούτο για την εντυπωσιακή off-road Lancia Delta Safarista (Video)

Lancia Delta Safarista

Με ένα video όπου η Lancia Delta Safarista ντριφτάρει ανελέητα παρουσίασε η Automobili Amos το νέο της restomod, που βασίζεται στη θρυλική Delta των ράλι της δεκαετίας του 1980.

Η Safarista είναι το δεύτερο restomod (κλασσικό αυτοκίνητο του παρελθόντος με μηχανικά μέρη του σήμερα) της ιταλικής εταιρείας, μετά τη Delta Futurista που αποκάλυψε το 2018. Η Safarista είναι, για την ακρίβεια, η off-road έκδοση της Futurista. Θα παραχθεί σε μόλις 10 αντίτυπα, το καθένα εκ των οποίων θα διατίθεται στην εξωφρενική τιμή των 570.000 ευρώ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πιο συγκεκριμένα, η Safarista κατασκευάστηκε ως φόρος τιμής στη Lancia Delta που θριάμβευσε στο Ράλι Σαφάρι του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι το 1988, με πλήρωμα τους Miki Biasion και Tiziano Siviero.

Οι off-road τροποποιήσεις της ξεκινούν με την ανύψωσή της από το έδαφος, και συνεχίζονται με τις ειδικές για την περίσταση (μαύρες) ζάντες, με τη νέα πίσω πτέρυγα, τους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και την κεντρική εξάτμιση. Επίσης, εμπλουτίζεται και με τους λασπωτήρες που χαρακτηρίζουν τα rallycars.

Το εσωτερικό εμπλουτίστηκε με δύο αγωνιστικά bucket καθίσματα, πίσω από τα οποία έχει τοποθετηθεί ανθρακονημάτινη κατασκευή στην οποία εδράζει το roll-cage και τοποθετείται ο εφεδρικός τροχός. Επίσης, διαθέτει σπορ πεντάλ, αφαιρούμενο αγωνιστικό τιμόνι και ψηφιακές ενδείξεις των οργάνων στον γενικώς σπαρτιάτικο, κατά τα άλλα, διάκοσμο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Περνώντας στα μηχανικά της μέρη, η Safarista κινείται από τον τετρακύλινδρο 2.0 Turbo που αποδίδει 300 ίππους και που χρησιμοποιεί και η Futurista. Ο κινητήρας αυτός είναι πλήρως ανακατασκευασμένος από την Autotecnica, με βελτιώσεις στο σύστημα ψύξης και νέο σύστημα εισαγωγής από την Κ&N.

Καθένας από τους 10 αγοραστές του αυτοκινήτου μπορεί να επιλέξει μια σειρά από άλλα μηχανικά μέρη, αλλά σε κάθε περίπτωση η Safarista περιλαμβάνει υδραυλικό χειρόφρενο, ρυθμιζόμενη ανάρτηση και αγωνιστικά φρένα με ατσάλινα δισκόφρενα.

Και οι δέκα αυτοί αγοραστές θα γίνουν μέλη του εκλεπτυσμένου κλαμπ AAmici, το οποίο σύμφωνα με την Amos Automobili αποτελείται από «ανθρώπους της ίδιας νοοτροπίας που μοιράζονται τις περιπέτειές του ανά τον κόσμο, από τις παγωμένες σουηδικές λίμνες μέχρι τους αραβικούς αμμόλοφους, δημιουργώντας αναμνήσεις που θα διατηρούν για όλη τους τη ζωή.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

»Το αυτοκίνητο, σε αυτή την περίπτωση, είναι αυτό που σου επιτρέπει να μοιράζεσαι την εμπειρία, αλλά όχι ο αυτοσκοπός του προγράμματος». Αυτό, με λίγα λόγια, σημαίνει ότι η Safarista δημιουργήθηκε για να οδηγείται, και όχι για να μένει στάσιμη στο ευάερο γκαράζ κάποιου συλλέκτη.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ