Αυτή είναι η τελευταία Lancia Delta Futurista: Στα χρώματα της Martini Racing

Lancia Delta Futurista

Η Automobili Amos ολοκλήρωσε την κατασκευή των 20 αντιτύπων της ανακατασκευασμένης Lancia Delta με την ονομασία Futurista, και το τελικό της φέρει τα ένδοξα χρώματα της «χρυσής εποχής» της ιταλικής εταιρείας στα ράλι.

Ο οίκος μετατροπών ανακοίνωσε πριν απο 4 χρόνια ότι θα ανακατασκεύαζε με σύγχρονα μηχανικά μέρη και ηλεκτρονικά συστήματα 20 κλασσικές Lancia Delta. Αυτού του είδους οι μετατροπές εκσυγχρονισμού παλαιών, ένδοξων αυτοκινήτων ονομάζονται restomods - και η Delta είναι ένα από τα πιο δημοφιλή εξ αυτών, με αμέτρητες μετατροπές και ακόμα και σύγχρονες ηλεκτρικές τροποποιήσεις (electromod).

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τώρα, η Amos παρουσίασε το τελευταίο από τα είκοσι αυτά αντίτυπα, και για να γιορτάσει την ολοκλήρωση της κατασκευής τους το έβαψε στα ένδοξα χρώματα που είχε η αγωνιστική ομάδα ράλι της Lancia στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι τη δεκαετία του 1980: τα χρώματα της Martini Racing.

Το συγκεκριμένο αντίτυπο είναι μια Lancia Delta Integrale που κατασκευάστηκε το 1989. Όπως όλες οι Futurista, οι προφυλακτήρες, το καπό και όλη η μάσκα έχουν κατασκευαστεί από ανθρακονήματα -το ίδιο και η πίσω πόρτα και η πίσω πτέρυγα- για να μείνει το βάρος χαμηλά. Συγκεκριμένα, στα 1.250 κιλά.

Lancia Delta Futurista
Lancia Delta Futurista

Η διαφορά της τελευταίας Futurista είναι ότι φέρει τις κλασσικές κόκκινες-μπλε λωρίδες το λευκό αμάξωμα της, καθώς και τις λέξεις «Martini Legacy» στην πίσω πτέρυγά της. Κάτω από το καπό ο κινητήρας παραμένει απαράλλαχτος, παράγοντας 330 ίππους που στέλνει και στους τέσσερις τροχούς.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο εσωτερικό είναι εκτενής η χρήση του Alcantara, όχι μόνο στο κάλυμμα των μπάκετ καθισμάτων αλλά και άλλες επιφάνειες. Βάσει της φιλοσοφίας του αυτοκινήτου τα πεντάλ είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο, ενώ οι διακόπτες ανοίγματος των θυρών είναι ειδικά σχεδιασμένες για τη Delta Futurista.

Lancia Delta Safarista
Lancia Delta Safarista

Μετά την ολοκλήρωση της παραγωγής της τελευταίας από τις 20 αυτές Delta, τώρα η Automobili Amos είναι ελεύθερη να αφοσιωθεί πλήρως στο επόμενο πρόγραμμά της: την εξέλιξη της πιο ακραίας και πιο εντυπωσιακής Lancia Delta Safarista.

Lancia Delta Safarista
Lancia Delta Safarista
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πρόκειται για ένα πιο σκληροπυρηνικό restomod του ιταλικού θρυλικού rallycar, που αντλεί την έμπννευσή του από τη Delta που κέρδισε το εξαντλητικό Ράλι Σαφάρι της Κένυας το 1988. Η Delta Safarista θα έχει διχρωμία στο αμάξωμα και το πρώτο της αντίτυπο θα βασιστεί σε μια Lancia Delta HF Integrale 16V.

Η Safarista θα παραχθεί σε ακόμη λιγότερα αντίτυπα, συνολικά μόλις 10. Αν δεν κάθεστε, πρέπει να καθίσετε για να διαβάσετε την τιμή καθενός από αυτά: 570.000 ευρώ. Πρόσφατα μια άρτια Lancia Delta προσέγγισε την τιμή πώλησης των 200.000 ευρώ, αλλά Automobili Amos θα γνωρίζει καλά -ή τουλάχιστον το ελπίζουμε- ότι αυτή είναι η τιμή δύο νέων Ferrari ή τριών νέων Porsche.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ