Ονομάζεται Leapmotor D19 και θα διατίθεται ως αμιγώς ηλεκτρικό ή EREV με επέκταση αυτονομίας. Το μεγάλο SUV της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας, που ανήκει στον όμιλο της Stellantis, κάνει την πρώτη του εμφάνιση.
Το εν λόγω μοντέλο αποτελεί τη ναυαρχίδα της εταιρείας, μια και το μήκος του αμαξώματός του, ξεπερνά τα 5,2 μέτρα. Αντιλαμβανόμαστε πως ο διαθέσιμος χώρος για τους επιβάτες στο εσωτερικό, θα είναι… «χαοτικός». Από τις φωτογραφίες που δημοσιεύθηκαν βέβαια, δεν είμαστε σε θέση να κατανοήσουμε πλήρως το μέγεθος του αυτοκινήτου.
Από την άλλη, μπορούμε να δούμε το επιβλητικό μπροστινό του μέρος και την αρκετά μακριά οροφή του. Η στυλιστική τάση που ασπάζεται αποκαλείται «Technology Natural Aesthetics 2.0», με το lidar (για τη λειτουργία των διάφορων συστημάτων υποβοήθησης οδηγού) να διακρίνεται ακριβώς πάνω από το παρμπρίζ.
BUY NOW
Για την καμπίνα δεν υπάρχει καμία εικόνα προς το παρόν, η οποία να μας δείχνει τι θα συναντήσουμε μέσα, ωστόσο με το μεταξόνιο να αγγίζει τα 3,1 μέτρα, τολμούμε να προβλέψουμε πως θα προσφέρει 3 σειρές καθισμάτων.
Όσον αφορά τα μηχανικά μέρη, το Leapmotor D19 θα κυκλοφορήσει ως EV, χρησιμοποιώντας μια μπαταρία 115 kWh και δύο ηλεκτροκινητήρες (έναν σε κάθε άξονα) συνολικής ιπποδύναμης 724 ίππων. Η αυτονομία θα φτάνει έως τα 750 χιλιόμετρα, ενώ η επιτάχυνση από στάση και μέχρι τα 100 χλμ./ώρα, θα είναι υπόθεση 3 sec περίπου. Χάρη στην αρχιτεκτονική των 1.000 volt, η μέγιστη ισχύς φόρτισης θα είναι 350 kW.
Όμως όπως προαναφέραμε, στην αγορά θα μπορεί κάποιος να αγοράσει το συγκεκριμένο SUV και σε EREV έκδοση. Η μπαταρία των 80,3 kWh, είναι η μεγαλύτερη που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε όχημα αυτής της κατηγορίας. Και σε αυτή την περίπτωση έχουμε δύο ηλεκτροκινητήρες, ο ένας εκ των οποίων λειτουργεί ως γεννήτρια, αλλά η συνολικής ισχύς είναι 536 ίπποι και η αυτονομία 500 χιλιόμετρα. Οι πωλήσεις του D19 θα ξεκινήσουν στην Κίνα γύρω στα μέσα του 2026. Άγνωστο παραμένει αν θα έρθει και στην Ευρώπη.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ