
Με έως και 600 ίππους, ο ολοκαίνουργιος κινητήρας εσωτερικής καύσης της Toyota έρχεται να αποδείξει ότι η εποχή της βενζίνης δεν έχει τελειώσει.
Σε μια εποχή που η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία δείχνει να κινείται με ταχύτητα προς την ηλεκτροκίνηση, η Toyota κάνει την διαφορά παρουσιάζοντας έναν εντελώς νέο 2λιτρο τετρακύλινδρο turbo κινητήρα, με την ονομασία G20E.
Το νέο μηχανικό σύνολο έρχεται να θυμίσει ότι η ιαπωνική φίρμα δεν εγκαταλείπει το πάθος της για εσωτερική καύση, αλλά το εξελίσσει με στόχο να μπορεί να σταθεί επάξια σε επιδόσεις και ισχύ απέναντι σε μοντέλα-θηρία όπως της Mercedes-AMG και της BMW M Division.
BUY NOW

Η ιστορία ξεκινά το 2024, όταν η Toyota ανακοίνωσε μαζί με τη Mazda και τη Subaru την ανάπτυξη νέων θερμικών κινητήρων, σε μια κίνηση που τότε φάνηκε κόντρα στη διεθνή τάση. Από εκεί και πέρα, κάθε εταιρεία ακολούθησε τον δικό της δρόμο, με την Mazda να γλυκοκοιτάει προς τον wankel, τη Subaru να ανανεώνει τον boxer και τη Toyota να βάζει εμπρός το πιο φιλόδοξο project από τους τρείς για μια νέα γενιά τετρακύλινδρων μότερ 1,5 και 2,0 λίτρων.
Ο G20E είναι ο πρωταγωνιστής της σειράς, αφού σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, ο 2λιτρός υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας θα μπορεί να αποδώσει κοντά στους 600 ίππους, έχοντας βελτιστοποιημένο θερμοδυναμικό σχεδιασμό και την απαραίτητη «ευελιξία» ώστε να μπορεί να τοποθετηθεί σε εμπροσθοκίνητα, τετρακίνητα αλλά και υβριδικά σπορ μοντέλα.
Το μοτέρ των 1,5 λίτρων θα βρει κυρίως εφαρμογή σε πιο «καθημερινά» υβριδικά, ενώ ο G20E θα είναι η αιχμή του δόρατος για τις πιο σπορτίφ και GR (Gazoo Racing) εκδόσεις.

Με αυτόν το τρόπο η Toyota θέλει να γεφυρώσει την παράδοση με την καινοτομία, αποδεικνύοντας ότι η οδηγική απόλαυση και η αποδοτικότητα μπορούν να συνυπάρχουν στην εποχή μετά την ηλεκτροκίνηση. Με το G20E, η Toyota δεν λανσάρει απλώς έναν νέο κινητήρα, αλλά στέλνει το μήνυμα ότι η εσωτερική καύση όχι μόνο δεν έχει πεθάνει, αλλά είναι έτοιμη να ξαναγράψει τους κανόνες του παιχνιδιού.