Αυτός είναι ο νέος αυτοκινητόδρομος που θα κατασκευαστεί στη Βόρεια Ελλάδα -Ποιες περιοχές θα ενώσει

Εγνατία Οδός

Η αναβάθμιση ενός οδικού άξονα σε αυτοκινητόδρομο είναι μια από τις συμβατικές υποχρεώσεις του επόμενου παραχωρησιούχου της Εγνατίας Οδού.

Μέχρι το τέλος του έτους θα κλείσει η εκκρεμότητα της παραχώρησης της Εγνατίας Οδού, όπως σημείωσε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές, κ. Νίκος Ταχιάος, στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού ελέγχου.

Επισήμανε δε ότι μέσα στις συμβατικές υποχρεώσεις του επόμενου παραχωρησιούχου είναι η κατασκευή του δεύτερου κλάδου της Εγνατίας Οδού.

Πρόκειται για τον κάθετο οδικό άξονα Χαλάστρα-Πολύκαστρο μήκους 44,2 χλμ. του εθνικού οδικού δικτύου Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Εύζωνοι ΑΘΕ (Α1) που σήμερα έχει μία λωρίδα κυκλοφορίας και ΛΕΑ ανά κατεύθυνση δίχως να υπάρχει διαχωριστική νησίδα, με τα τροχαία να καταγράφονται με μεγάλη συχνότητα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφενός αναπτύσσονται υψηλές ταχύτητες, και αφετέρου η έλλειψη διαχωριστικής νησίδας δεν επιτρέπει τη συγκράτηση οχημάτων που παρεκκλίνουν ή εκτρέπονται από την πορεία τους.

Δρόμος «Πολύκαστρο-Χαλάστρα»
Δρόμος «Πολύκαστρο-Χαλάστρα»

Στο πλαίσιο της παραχώρησης της Εγνατίας Οδού, οι ανάδοχοι αναλαμβάνουν να αναβαθμίσουν το συγκεκριμένο οδικό τμήμα σε αυτοκινητόδρομο, αποκτώντας στο σύνολό του διατομή με δύο λωρίδες και ΛΕΑ ανά κατεύθυνση, ώστε να ενισχυθεί η οδική ασφάλεια και να δοθούν τόσο στους οδηγούς όσο και στην τοπική κοινωνία σημαντικά οφέλη.

Όπως επίσήμανε ο κ. Ταχιάος, η αναβάθμιση του τμήματος Χαλάστρα-Πολύκαστρο θα οδηγήσει σε επεμβάσεις στην υφιστάμενη οδό, και επομένως «θα πρέπει να γίνει συνάντηση με την Τροχαία Θεσσαλονίκης και την Τροχαία Κιλκίς προκειμένου να συζητηθούν μέτρα μικρού κόστους που θα βελτιώσουν την κατάσταση από άποψη τουλάχιστον οδικής ασφαλείας».

Πρόσθεσε δε ότι θα πρέπει να υπάρχει και ατομική ευθύνη, με τήρηση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ