
Με κωδική ονομασία G67, η επόμενη X7 θα αποτελέσει επίσης τη βάση για το πρώτο ηλεκτρικό iX7 στην ιστορία της μάρκας.
Είναι το μοντέλο που θα κληθεί να υπερασπιστεί την τιμή της BMW απέναντι σε αντιπάλους όπως η Mercedes-Benz GLS, το Audi Q9 και σε άλλα μέρη του πλανήτη, μοντέλα όπως η Cadillac Escalade IQ.
Και η X7 θα το κάνει μπαίνοντας στη νέα εποχή της BMW ακολουθώντας τη ριζικά ανανεωμένη σχεδιαστική γλώσσα Neue Klasse αλλά ενσωματώνοντας και κορυφαία τεχνολογία. Ακόμα οι Βαυαροί δεν έχουν ξεκινήσει το παιχνίδι των teasers – είναι άλλωστε νωρίς αφού η πρεμιέρα της X7 (που η τελευταία της γενιά ήρθε το 2018 και έλαβε facelift το 2022) αναμένεται στα τέλη του επόμενου έτους. Προκύπτουν όπως ενδιαφέρουσες πληροφορίες σχετικά με αυτή.
BUY NOW

Αναμένεται να διατηρήσει την κλασική διπλή μάσκα «νεφρών», με το χρωμιωμένο πλαίσιο να δίνει τη θέση του σε φωτιζόμενα στοιχεία. Οι αεραγωγοί θα έχουν πιο ορθογώνιο σχήμα ενώ η διάταξη με τα διπλά φώτα, δηλαδή τα DLR ημέρας να είναι ψηλά στο καπό και τους προβολείς τοποθετημένους χαμηλότερα, σε τετραγωνισμένες μονάδες, φέρεται να είναι η τελική επιλογή.
Αντίστοιχου χαρακτήρα, εναρμονισμένου και με όσα είδαμε ήδη στην iX3, θα είναι και το πλάι του αμαξώματος, εκεί όπου οι παραδοσιακές χειρολαβές των θυρών θα αντικατασταθούν από διακριτικά «φτεράκια», που ανασηκώνονται από τη γραμμή των παραθύρων, σε στυλ παρόμοιο με της Ford Mustang Mach-E. Στο πίσω μέρος, η X7 θα διατηρήσει τη διαιρούμενη πίσω πόρτα, ενώ τα πίσω φώτα θα είναι LED και πολύ λεπτά. Οι εκδόσεις M Performance θα ξεχωρίζουν με τέσσερις εξατμίσεις, ενώ η ηλεκτρικό iX7 θα έχει διαφορετικό πίσω διαχύτη, προσαρμοσμένο στην ηλεκτρική φύση του μοντέλου.

Νέα εποχή θα έχουμε και στο εσωτερικό του μεγαλύτερου SUV στη γκάμα της BMW, με την τεχνολογία Panoramic Vision, που περιλαμβάνει μια τεράστια ψηφιακή οθόνη από άκρη σε άκρη στο ταμπλό, να κλέβει την παράσταση.
Το νέο σύστημα πολυμέσων Panoramic iDrive θα κάνει ντεμπούτο σε αυτό το μοντέλο. Θα συνοδεύεται από τρισδιάστατο Head-Up Display και μεγάλη κεντρική οθόνη αφής για τις βασικές λειτουργίες infotainment. Θα πρέπει όμως να ξεχάσετε τον περιστροφικό διακόπτη του χειριστηρίου iDrive.

Η νέα X7 θα συνεχίσει να βασίζεται σε αναβαθμισμένη έκδοση της αρχιτεκτονικής CLAR (Cluster Architecture) της BMW. Η τεχνολογική της φαρέτρα θα περιλαμβάνει οδήγηση χωρίς χέρια σε αυτοκινητόδρομο, σύστημα City Assist με ανίχνευση φαναριών που επιτρέπει στο αυτοκίνητο να σταματά και να ξεκινά αυτόματα στην πόλη, προσαρμοζόμενη αερανάρτηση, ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, καθώς και τετραδιεύθυνση.
Όσο για τις επιλογές συστημάτων κίνησης, θα διατηρηθούν κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου παραμένουν, αλλά όπως είπαμε, θα υπάρχει και η πρώτη αμιγώς ηλεκτρική έκδοση iX7.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ