Το Mitsubishi Elevance είναι ένα SUV με τέσσερις ηλεκτροκινητήρες και κινητήρα βενζίνης
Το Japan Mobility Show 2025 ξεκίνησε και μας έχει φέρει πληθώρα από πρεμιέρες από εξ Ιαπωνίας ορμώμενους κατασκευαστές.
Φυσικά η Mitsubishi δεν θα μπορούσε να είναι απούσα και όχι μόνο αυτό – κλέβει την παράσταση με ένα πρωτότυπο SUV. Το όνομά του είναι Elevance και παρότι έχει στοιχεία που δεν βλέπουμε στο σήμερα της κατηγορίας, υπάρχει έντονη φημολογία πως δεν είναι απλά ένα concept car αλλά προάγγελος ενός νέου SUV – παγκόσμιου μάλιστα!
Θυμίζουμε πως τον περασμένο Ιούλιο είχε εντοπιστεί ένα έντονα καμουφλαρισμένο πρωτότυπο της Mitsubishi να κάνει δοκιμές και το πρόσθιο μέρος του, έμοιαζε πολύ με αυτό του μοντέλου που είδαμε στην Έκθεση Κινητικότητας. Κοινώς, η επιστροφή του Pajero είναι όλο και πιο κοντά!
BUY NOW
Σχεδιαστικά, τραβάει τα βλέμματα με τετραγωνισμένο σχεδιασμό, με διάφανες (!) πόρτες που ανοίγουν με αντίθετη φορά, εντυπωσιακές ζάντες, διχρωμία και αρκετά μεγάλες διαστάσεις.
Στο εσωτερικό, το Elevance διαθέτει τρεις σειρές καθισμάτων, αλλά χωρά μόνο έξι επιβάτες σε διάταξη 2+2+2, με περιστρεφόμενα εμπρός καθίσματα. Η καμπίνα ακολουθεί τη σύγχρονη τάση των πολλών οθονών, με τρεις να εκτείνονται σε όλο το ταμπλό. Υπάρχει επίσης οθόνη ενσωματωμένη στο οκτάγωνο τιμόνι, ενώ ο κλιματισμός ελέγχεται μέσω μιας λεπτής οριζόντιας μπάρας αφής.
Για όσους δεν θέλουν την απόλυτη ψηφιοποίηση, υπάρχει κι ένας περιστροφικός διακόπτης ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα, που επιτρέπει την εναλλαγή προγραμμάτων οδήγησης, ενώ γύρω από το τιμόνι υπάρχουν φυσικά πλήκτρα.
Πρέπει όμως να σταθούμε και στην τεχνολογία που συνοδεύει το πρωτότυπο αυτό. Το Elevance διαθέτει plug-in υβριδικό σύστημα (PHEV) που συνδυάζει τέσσερις ηλεκτροκινητήρες με κινητήρα βενζίνης. Υπάρχουν δύο ηλεκτροκινητήρες ενσωματωμένοι στους εμπρός τροχούς και το γνωστό διπλό σύστημα Active Yaw Control (AYC) της Mitsubishi στους πίσω.
Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του θερμικού κινητήρα δεν έχουν γνωστοποιηθεί, αναμένεται όμως να είναι υψηλής απόδοσης και το κυριότερο, να λειτουργεί με καύσιμο ουδέτερο ως προς τον άνθρακα. Ούτε για τη μπαταρία έχουν γνωστοποιηθεί λεπτομέρειες.
Μένει να δούμε σε ποια μορφή, πότε και με ποιο όνομα, αυτό το πρωτότυπο θα μπει στην παραγωγή.